جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای خرید جاکفشی
    99/11/16

    راهنمای خرید جاکفشی

    ما به عنوان یک تولید کننده جاکفشی افتخار می کنیم که چنین محصولاتی را در چهارچوب ارائه خدمات به مشتریان خود خدمت شما عرضه نماییم. این یک جاکفشی و صندلی ترکیبی بسیار مناسب می باشد و دارای زیبایی های منحصر به فردی نیز است.

    دارای کشویی در بالایی ردیف کفش ها نیز می باشد. تعداد 10 جفت کفش که در هر ردبف 5 عدد جا می گردد را به عنوان ظرفیت داراست. این جاکفشی از موادی ساخته شده که کاملا دوست دار طبیعت بوده و برای افرادی که طرفدار استفاده از وسائل دوستدار محیط زیست می باشند بسیار مناسب خواهد بود.

    در کل محصولات ما دارای رنگ های بسیار جذاب و مطلوبی می باشد و قطعا شما از تمامی انواع و تنوع رنگی محصولات ما لذت خواهید برد به همین خاطر این محصول نیز جزیی از همین نوع موارد می باشد. الگوی ساخت محصول بسیار چشم نواز بوده و دارای طراحی ای منحصر به فرد نیز می باشد البته نباید فراموش کرد که مقاومت این محصول نیز در سطحی مطلوب قرار دارد.

    قیمت جاکفشی چوبی

     

    قیمت این محصول کوچک، زیبا و بسیار جادار چیزی در حدود 90 دلار می باشد.جاکفشی چوبی ای به نام "سرا" (Cera) که در سال 1993 طراحی شده است.یک جا کفشی بسیار زیبا و شیک که می تواند بسیار کار آمد نیز باشد. دارای چرخ است تا بتوانید به راحتی آن را در محیط منزل خود جابجا نمایید. در سه ردیف محل وسطی آن می توان کفش ها را بطور مرتب بچینید، البته دو کیسه نیز در دو طرف جا کفشی در نظر گرفته شده است که می توانید کفش هایی را که نیاز به مرتب ماندن ندارند و یا کمتر استفاده می نمایید را در داخل آن قرار دهید، البته می توان در داخل این کیشه ها کفش های قدیمی و یا کثیف را نیز قرار داد.

    در قسمت بالایی آن محفظه هایی نیز در نظر گرفته شده است که می توان به راحتی در آن وسائل واکس و یا وسائل جانبی مورد نیاز را قرار داد، به این ترتیب از ریخت و پاش و برهم خوردگی منزل نیز جلوگیری به عمل آورد.

    ظرفیت محل ردیف های کفش این مدل از جاکفشی بطور کلی تعداد 9 جفت کفش را می تواند در خود جای دهد، یعنی در هر طبقه قادر است 3 جفت کفش را جای دهد. البته نباید با تعریف موارد بالا، زیبایی، رنگ و مدل و طراحی آن را نادیده گرفت. کاری با دوام و بسیار زیبا است و می تواند یکی از جوانب تکمیلی تزیینات و یا همان دکوراسیون منزل ما نیز محسوب گردد.

    جا کفشی چوبی مدرن

    این مدل مدرن چوبی دارای درب می باشد و می تواند نمای زیبایی به منزل شما بخشیده و کفش ها را از نظر ها دور سازد. این مدل جا کفشی نخستین بار در سال 2016 طراحی گردیده و به بازار معرفی گردید.

    این مدل جاکفشی از چوب های با دوام و بسیار شیک ساخته شده و البته در ساخت آن نیز کاملا دقت لازم به عمل آمده تا محصولی زیبا و منحصر به فرد را به شما معرفی نمایند.این مدل از جا کفشی را نخستین بار شرکت تولید مبلمان ساهارانپور در کشور هندوستان تولید نمود و به بازار هندوستان معرفی گردید. مدلی بسیار زیبا محسوب می شود، قسمت درب های آن همانند حفاظ پنجره های اروپایی بوده و نمایی بسیار شیک را به نمایش می گذارد. تنوع رنگی و مدل های مختلفی از این محصول در نظر گرفته می شود.قیمت جاکفشی مورد نظر 50 دلار می باشد.

    جاکفشی چوبی

     

    این مدل جاکفشی را باید یکی از ساده ترین و در عین حال بسیار زیبا و جادار ترین جاکفشی های طراحی شده دانست. جنس ساخت این جاکفشی بجای چوب از حصیر می باشد، نمای بسیار زیبا و مدلی آنتیک محسوب می گردد، از زیبایی ذاتی شگرفی برخوردار است.

    در هر طبقه دو جفت کفش جای می گیرد، و تقریبا جا کفشی ای جادار محسوب می گردد. در کل تعداد 8 کفش را در خود جای خواهد داد. از ویژگی های اصلی آن می توان به طراحی زیبای آن اشاره نمود، دارای ساختاری محکم بوده و در عین حال ظاهری بسیار خوب نیز دارد.قیمت این جاکفشی جا دار و زیبا و در عین حال مناسب از نظر اشغال فضا، تنها 20 دلار می باشد.

    جاکفشی کینگ کرافت (King craft)

     

    این مدل جاکفشی تقریبا برای تمامی ما آشناست. همه ما تا کنون این مدل از جا کفشی ها را که رایج ترین و ساده ترین مدل جا کفشی می باشد را مشاهده کرده ایم. طراحی زیبا و ردیف های جا دار آن نیزبسیار جا دار و مناسب است. در هر ردیف چهارجفت کفش جای می گیرد و در کل 12 جفت کفش را می توان در آن ذخیره سازی نمود.

    زیبایی آن نیز بسیار زیاد است، البته طرحی بسیار ساده و معمولی دارد، ولی در عین حال دارای جلایی بسیار عالی و کاری بسیار ظریف نیز می باشد.

    به علت استفاده از چوب های مقاوم و درجه یک طول عمر طولاتی ای را دارا بوده و می توان روی آن حساب ویژه ای باز نمود. معمولا از این مدل از جا کفشی ها در پشت درب ورودی استفاده می شود.قیمت این مدل از جا کفشی های ساده و معمولی که از جنس چوب بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد در حدود 40 تا 50 دلار تعیین شده است.

    جاکفشی مدل صندوقی چوبی

     

    این جاکفشی بسیار شیک و زیبا بوده و نمی توان تقریبا در این رینج جا کفشی ای همپای آن پیدا نمود. در این مدل دو کابینت در نظر گرفته شده که از دو طرف باز می شود و باعث گردیده تا نمای این مدل از جاکفشی شبیه به یک صندوق قدیمی چوبی گردد.

    طراحی بسیار زیبا و کنگره بندی روی آن واقعا ظاهری بسیار دلنشین را به این محصول بخشیده است، این جاکفشی دارای دو طبقه بوده و در هر ردیف در حدود 5 جفت کفش جای خواهد گرفت. در کل تعداد 10 کفش ظرفیت دارد. رنگ و لعاب زیبای این جا کفشی باعث می شود تا نمای بسیار زیبایی را به فضای منزل بخشیده و مکملی برای دکوراسیون منزل شما خواهد گردید.

    این جا کفشی در قسمت بالایی خود دارای حالتی شبیه به صندلی بوده که می توانید بر روی آن نشسته و به راحتی کفش خود را به پای خود فرو برید.قیمت این جاکفشی مدل صندوقی چوبی بسیار زیبا 150 دلار می باشد.

    جاکفشی چوبی شبیه به میز تلفن

     

    این جاکفشی با طرح میز تلفن بسیار منحصر به فرد است. ظاهر زیبا و طراحی جالب و در عین حال ساده آن می تواند طرفداران بسیار زیادی را در منزل شما پیدا نماید. نمای بسیار زیبای آن باعث گردیده تا میزان خرید بسیار زیادی را دارا بوده و هر کسی که نمای زیبای این محصول را در منزلی مشاهده نماید، تمایل بسیار زیادی نسبت به تهیه این مدل از جاکفشی زیبا و ساده را در خود اخساس خواهد نمود. این جا کفشی دارای قسمتی مخصوص نشیمن بوده و در زیر این قسمت کشویی تعبیه شده است که می توان در داخل آن واکس ها و مواردی مخصوص کارهای تزیینی کفش را قرار داد.قیمت این مدل از جاکفشی چوبی بسیار زیبا 40 دلار می باشد.

    جاکفشی مدل آویزی

     

    این مدل جاکفشی از جنس چوب دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و از میزان چوب زیادی در آن استفاده نشده است. این مدل از جا کفشی دارای یک کشوری بدون درب پوش بوده که می توان وسائل مختلفی در سطح آن جای داد و دارای دو میله در وسط صفحه است، که می تواند کفش ها را از روی پاشنه بر روی آن آویزان نمود.

    این مدل بسیار ساده دارای ظرفیت بسیار زیادی برای کفش ها می باشد. این مدل از جاکفشی زیبا و مدرن تقریبا در چهار مدل و رنگ طراحی شده است و دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد. کفش ها نیز بر روی آن بسیار خوب نگهداری می شوند.

    عدم داشتن کشو یا طبقه باعث می شود تا از مواد زیادی در آن استفاده نشده و می تواند نوعی محصول دوست دار محیط زیست محسوب گردد. زیبایی و جذابیت این محصول نیز باعث تکمیل دکوراسیون منزل شما گردد، در واقع هنگام خرید این محصول لازم است تا دکوراسیون منزل را در نظر گرفته و مدلی متناسب با دکوراسیون منزل را انتخاب نمایید.قیمت این محصول مدرن و با کیفیت 20 دلار می باشد.

    جاکفشی کشویی

     

    این مدل جاکفشی چوبی با کیفیت دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی می باشد. شما می توانید از طرح های مختلف آن در صورت هماهنگی با دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید. این مدل جا کفشی دارای ساختاری بسیار خوب و مناسب می باشد و تعداد کفش های زیادی را در خود جای خواهد داد. این مدل جا کفشی دارای دو ردیف کشویی برای نگهداری کفش ها بوده که البته نمی توان در آن ها کفش های پاشنه بلند و یا پوتین را جای داد، در هر کشو دو ردیف مخصوص نگهداری کفش تعبیه شده است.

    در قسمت بالایی نیز برای نگهداری کفش های پاشنه بلند و پوتین ها کابینتی در نظر گرفته شده است، در کل این جا کفشی ظرفیت ده حفت کفش را دارا می باشد. سادگی و استفاده از نمای چوب بسیار زیبا که به خوبی جلا داده شده اند همگی از مزایای اضافی این محصول محسوب می گردند. این محصول نخستین بار در سال 2016 طراحی شد و شرکت کوسوم هندیکرافت (Kusum Handicraft) برای بار نخست موفق به طراحی این محصول گردید.قیمت این مدل از جاکفشی های مدرن و بسیار زیبا 30 دلار می باشد.

    جا کفشی طرح الماس

     

    این مدل جاکفشی به نام طرح الماس، محصولی بسیار زیبا و دلپذیر بوده و می توانید از زیبایی آن بصورتی واقعی لذت ببرید. نوع این مدل از جاکفشی های ظریف و در عین حال مدرن، بصورتی است که کفش ها در کشوهایی معلق آن قرار گرفته و به خوبی تازده شده و جا کفشی جمع می گردد، و هیچ نمایی از جا کفشی را با خود به منزل شما اضافه نخواهد کرد.

    طراحی این مدرن و منحصر به فرد بوده و واقعا می تواند زیبایی ای خاص را به منزل شما اضافه نماید. نقطه ضعف این جا کفشی را می توان عدم داشتن فضای مناسب برای کفش های پاشنه بلند و پوتین می باشد. مدل دو رنگ آن باعث جذابیت بیشتر آن شده است، البته طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصول نیز به بازار ارائه شده است. این نوع جا کفشی در سال 2012 ابداع گردید و به بازار معرفی شد. محصولی بسیار زیبا و با دوام بوده و دارای کیفیت ساختی بسیار مطلوب می باشد.
    قیمت جاکفشی مدرن و زیبا قیمتی برابر با 10 دلار را دارا می باشد.

    جاکفشی چوبی با درب محفظه

    مدلی از جاکفشی های پوشیده محسوب می گردد، بسیار زیبا و شیک که دارای درب محفظه نیز می باشد و روی کفش ها پوشیده خواهد شد. این مدل جا کفشی دارای پایه های بلندی بوده که تقریبا می توان از فضای زیر و آن استفاده نمود، البته در بالای آن نیز مانند بوفه ای زیبا عمل نموده که می توانید در آن از وسائل تزیینی بهره بگیرید. این جا کفشی زیبا شیارهایی را نیز در طبقات خود دارا می باشد.

    این شیارها باعث می گردند تا هوای خفه درونی تهویه گردیده و به این ترتیب بوی بد کفش ها نیز به خوبی دفع گردد. زیبایی و جذابیت کار بسیار زیاد است و می توانید واقعا از این محصول زیبا در منزل خود لذت ببرید. در کل به علت چهار طبقه ای بودن این جا کفشی می توان در داخل آن حداکثر تعداد 8 جفت کفش جای داد، به عبارت دیگر در هر طبفه تعداد 2 جفت کفش را می توان گنجاند.قیمت جاکفشی چوبی را باید چیزی در حدود 25 دلار اعلام نمود.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار