جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای خرید میز تلویزیون
    99/11/19

    راهنمای خرید میز تلویزیون

    اگر در رابطه با میز تلویزیون هایی که تاکنون دیده اید نگرانید که باعث گردد، حس تکراری بودن میز تلویزیون شما در چشم باز دید کننده حس شود، به هیچ عنوان در رابطه با این مدل از میز تلویزیون چنین نگرانی ای به خود راه ندهید. یک مدل میز تلویزیون شناور که می توانیم تلویزیون را بر روی آن بالاتر از وسائل تزیینی مورد نظر خودمان قرار دهیم.

    ولی در عین حال نیز با سایر مدل های میز های تلویزیون شناور دیگر تفاوت خواهد داشت، این مدل میز تلویزیون طاقچه نیز می باشد، چیزی که در منازل قدیمی به وفور مشاهده می کردید و در منازل امروزی دیگر دیده نمی شوند. این مدل میز در دو سایز تولید گردیده و دارای رنگ های کرم افرایی، قهوه ای روشن، و یا سفید شیشه ای می باشدد.

    میز تلویزیون مدرن

     

    میز تلویزیون بسیار شیک و زیبا، و در عین حال شناور، این مدل از میز تلویزیون با رنگ خاکستری خود که در ایران به نقره ای معروف شده است واقعا تصویری جذاب را از خود به نمایش خواهد گذارد.

    ویژگی منحصر به فرد این مدل از میز تلویزیون شناور را باید بکار گیری لامپ ال ای دی جذاب در آن نامید که واقعا نمایی جذاب را به آن خواهد بخشید، این مدل، با لامپ ال ای دی مخصوص خود در هنگام شب واقعا منظره ای دل انگیز را برای شما بوجود خواهد آورد. فضای زیادی که بر روی سطح آن نیز در نظر گرفته شده است، برای قرار دادن وسائل تزیینی بسیار مناسب می باشد.

    میز تلویزیون کرومی

    یک میز تلویزیون ساده، بدون تزیینات اضافی، با ترکیب و ظاهری بسیار قدیمی. ولی این صفت ها را که کنار بگذاریم، ظاهری زیبا، با طراحی ای منحصر به فرد، انحنای نیم دایره آن جذابیتی بیش از میز های معمولی را در عین سادگی به شما خواهد بخشید. نشستن در پشت آن در شما حسی نوستالژیک را تداعی خواهد نمود.

    این مدل دقیقا شبیه به میز تلویزیون قدیمی ای است که شما حتما در منازل پدربزرگ و مادر بزرگ خود ملاحظه نموده اید. جلایی که رنگ براق فلز به کار گرفته شده در چهارچوب آن ایجاد می نماید واقعا چشم نواز خواهد بود. این میزی است که بی اغراق تمامی انواع تلویزیون ها می توانند بر روی آن نمایی جذاب را در ذهن بیننده گان خود ایجاد نمایند. قفسه های آن نیز برای قرار دادن وسائل در عین سادگی به نظر کافی خواهند رسید.

    میز تلویزیون مخصوص گوشه منزل

    یک میز تلویزیون مدل قدیمی، جذاب و دوست داشتنی، ایده پشت طراحی این میز، ایده ای واقعا فنتاستیک بوده است. زیرا نوع طراحی این مدل از میز به حالت یک شش ضلعی نصفه باعث می شود تا مجبور گردیم تا آن را در منزل در یک کنج قرار دهیم، زیرا این سبک از طراحی واقعا تنها می تواند در گوشه های اتاق نما داشته باشد.

    تعداد قفسه های زیادی که برای آن در نظر گرفته شده است، باعث جادار بودن آن گردیده و درب های مدل موزه لووری آن نیز علاوه بر زیبایی فضای زیادی را برای کابینت وسطی آن ایجاد نموده است. این مدل از میزهای تلویزیون در مدل ها و رنگ های مختلف ارائه گردیده و مخصوصا رنگ تیره آن طرفداران مخصوص خود را در میان مخاطبان خود دارا می باشد.

    میز تلویزیون قفسه ای دارای چرخ

     

    این میز تلویزیون چرخ دار بسیار زیبا را نه می توان بوم نقاشی نامید زیرا بسیار شبیه به بوم های نقاشی است، نه گلدان نامید یا قفسه نگهداری گل، چون به قفسه های نگهداری گلدان های داخل منازل آپارتمانی نیز بسیار شباهت دارد، نه میز تلویزیون، زیرا کل به عنوان میز تلویزیون طراحی شده است.

    یک طراحی هنری به تمامی معنی، این طراحی منحصر به فرد بوده و وقتی در جایی قرار گیرد، هیچ کس همانند آن را تاکنون ملاحظه نکرده است. نه تنها به تمامی معنای کلمه چشم گیر می باشد، بلکه حتی جا دار نیز هست، مهم تر از همه چهار چرخی است که در زیر آن تعبیه شده است، این امر واقعا به شما کمک می نماید که هر گاه خواستید به راحتی آن را حرکت داده و در داخل فضای منزل خود با کوچکترین زحمتی جابجا نمایید.

    میز تلویزیون برای تلویزیون های 50 اینچی

    در صورتی که تلویزیون شما بزرگ است یا همان 50 اینچی است و می خواهید میزی مناسب برای آن انتخاب نمایید، واقعا در نظر گرفتن این میز برای تلویزیون های 50 اینچی بسیار مناسب خواهد بود.

    یک میز تلویزیون کنسولی واقعا زیبا و البته گران قیمت، که ارزش یک تلویزیون گران قیمت 50 اینچی را نیز خواهد داشت. این مدل از میز تلویزیون در کنار زیبایی و جاداری خود، از دو کابینت در دو طرف دو قفسه پایینی بهره گرفته که این امر باعث بوجود آمدن میزان فضای زیادی برای نگهداری وسائل مختلف گردیده و در عین حال بر روی آن ها نیز دو قفسه دیگر برای قرار دادن وسائل جانبی الکترونیکی تلویزیون مناسب خواهد بود را نیز دارا می باشند.

    میز تلویزیون های زیبا و رنگارنگ

    زیبایی و رنگین بودن این مدل از میز تلویزیون را باید ویژگی منحصر به فرد آن ها دانست. این میز تلویزیون زیبا در عین حال بسیار جادار نیز می باشند. طرح قهوه ای روشن یا تیره در ترکیب با رنگ زرد براق واقعا نمایی دلپذیر را به این میز های زیبا و به یاد ماندنی خواهد بخشید.

    در صورتی که علاقه مند به نگهداری وسائل جذاب و زیبا و رنگی باشید، این میز تلویزیون منحصر به فرد دقیقا پاسخ گوی نیاز شما بوده و قطعا باعث تکمیل دکوراسیون منزل شما خواهد گردید.

    این مدل از میز تلویزیون غالبا برای اتاق بچه ها انتخاب گردیده و برای بازی های کامپیوتری آن ها بسیار مناسب خواهند بود، در عین حال فضایی شاد و مفرح را نیز برای آن ها بوجود خواهند آورد. در صورتی که میانه خوبی با رنگ زرد آن ندارید و یا طرفدار رنگ های دیگری می باشید، خدمت شما عرض نماییم که این مدل در 9 رنگ مختلف طراحی می شود.

    میز تلویزیون 55 اینچی

     

    یک میز تلویزیون منحصر به فرد و زیبا و شیک که باید برای توصیف آن عنوان نمود که طراحی ای است که هم سلیقه طرح های مدرن پسند را پاسخ می گوید، زیرا واقعا به شیوه ای مدرن طراحی گردیده است، و در کنار آن نیز قادر است تا مطابق با سلیقه افرادی حرکت نمایند که تمایل زیادی به طرح های سنتی و کلاسیک دارند، در کنار مدرن بودن، نمای کلاسیک آن نیز واقعا می تواند چشم نواز باشد. این مدل از میزهای تلویزیون برای تلویزیون های 55 اینچی مناسبت بسیار زیادی داشته و تنوع رنگی آن را نیز می توان شامل رنگ های تیره، اسپرسو، و بلوطی تیره (همین تصویری که ملاحظه می نمایید) دانست.

    میز تلویزیون 60 اینچی

    این طراحی فوق العاده عالی برای منازلی است که تلویزیون 60 اینچی می تواند در آن ها بخوبی خود را نمایان سازد. طراحی  فوق العاده با نمایی ساده و معمولی، در عین حال زیبایی ای بی نظیر آن را باید ترکیب فوق العاده برای منازل مسکونی نامید.

    نوع طراحی عالی آن باعث گردیده تا فضای ذخیره سازی زیادی البته نسبت به حجم و اندازه آن پیدا نماید. قیمتی مناسب را نیز داراست، که به شما قول می دهم با ملاحظه آن دیگر به جستجوی مدل دیگری به هیچ عنوان نروید.

    این میز تلویزیون هر چیزی را که شما نیاز دارید در خود جای داده است، فضای زیاد، محل ذخیره سازی زیاد، زیبایی و سادگی و هر آن چه شما در صدد یافتن آن خواهید بود. قفسه بزرگ وسطی آن در کنار دو کابینت بزرگ در دو طرف واقعا فضای بزرگی را برای ذخیره سازی وسائل مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد.

    میز تلویزیون مدل فوکس از جنس چوب افرا

    این میز تلویزیون های بسیار بزرگ برای تلویزیون های 65 اینچ مناسب می باشند، در صورتی که تلویزیون شما از این اندازه کوچک تر می باشد، می توانید از فضای اضافی آن نیز برای قرار دادن وسائل تزیینی بهره ببرید. طراحی عالی این میز با استفاده از چوب افرا واقعا نمایی خارق العاده را به آن بخشیده است.

    بزرگی اندازه آن در کنار سادگی طراحی آن باعث شده به دل هر بیننده ای خود را بنشاند. البته استفاده از چوب افرا در این کار در عین حال باعث بالا رفتن بیش از حد معمول قیمت آن نیز گردیده است، در واقع شما با خرید این محصول یک وسیله گران قیمت را در منزل خود نگهداری خواهید نمود.

    میز تلویزیون زیگزاگی

    این طراحی زیبا بصورتی است که فضای زیادی را جهت استفاده به شما خواهد داد. میزان بزرگی این میز ها به حدی است که قادر می باشید تا یک تلویزیون 70 اینچی را بر روی آن جای دهید. البته به صورتی طراحی شده است که کاربردهای دیگری را نیز می توانید از آن ببرید، مثلا به عنوان میز از آن استفاده کرده و یا بصورت یک جا کتابی از آن بهره برداری نمایید.

    این مدل از طراحی حرف S انگلیسی را نیز برای شما تداعی می نماید. این میز زیبا جادار با طراحی مدرن در عین جادار و زیبا بودن از میزان قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. از دیگر مزایای آن را می توان سادگی ظاهری آن نشان داد، نقاط ضعف بزرگ آن را باید عدم داشتن قفسه و کشو و کابینت نامید. این میز هم برای منازل مسکونی مناسب می باشد و درعین حال برای دفاتر اداری نیز بسیار مطلوب خواهد بود.

    میز تلویزیون های مدرن مشکی

    این مدل از میز تلویزیون ها بصورتی ساخته می شوند که به علت جلایی که به چوب آن ها داده می شود، ظاهری براق خواهند داشت. طراحی آن ها بسیار ساده می باشد، فضای زیادی را جهت ذخیره سازی و نگهداری در خود دارا می باشند، سایز بزرگ آن ها می تواند تلویزیون هایی تا 70 اینچ را یا حتی 75 اینچ را بر روی خود نگهدارد، البته می توان تلویزیون را در بالای آن با فاصله به دیوار نصب نمود که نمای بسیار زیباتری را به این مدل از میز های تلویزیون خواهد بخشید.

    البته قفسه های داخلی آن به علت داشتن تعداد شیارهای متفاوت قابل جابجایی بوده و در ضمن می توان چرخ های آن را جدا نموده و در صورت لزوم مجددا به آن متصل نمود. در کنار این ها دارای حاشیه ای در زیر آن می باشد که برای شما چرخ را نیز پنهان خواهد ساخت. این مدل در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی شده است، رنگ های دیگر این مدل عبارتند از سفید، یخی، و یا جنگلی.

    میز تلویزیون سویوال

    این مدل از میز تلویزیون معمولا از ترکیب چوب و شیشه ساخته می شود، ظاهری بسیار ساده و بی آلایش داشته، و مزیت بزرگ آن قابلیت جابجایی دو طبقه زیر آن است. مزیت دیگر این نوع از میز تلویزیون قابلیت چرخاندن تلویزیون در حین نصب بودن بر روی ستون پشتی آن می باشد. این مزیت باعث می شود شما قادر باشید در نماهای متنوعی از مشاهده صفحه تلویزیون خود لذت ببرید. مزیت دیگر آن، به علت نداشتن قسمت جانبی زیاد و تنها دو شیشه که به عنوان طبقه بر روی آن تعبیه شده است بسیار سبک وزن بوده و به راحتی می توانید آن را در فضای داخلی منزل خود جابجا نمایید.

    میز تلویزیون اولد

    این مدل از میز های تلویزیون دقیقا مشابه با بدنه تلویزیون های جدید اولد می باشند که دارای انجنای بسیار زیبایی هستند. ظاهر ساده و معمولی این مدل از میز های تلویزیون موجب گردیده است تا بسیار ظاهری دلپذیر را دارا باشند. این مدل از میز های تلویزیون در عین سادگی بسیار زیبا و در عین حال نیز مدرن طراحی شده اند.

    ظاهر ساده آن ها ما را به یاد میز تلویزیون های قدیمی انداخته و از این طریق حسی نوستالژیک را در ما زنده خواهد نمود. مزیت بزرگ این نوع از میز های تلویزیون را باید فضای زیاد جهت ذخیره سازی آن ها نامید که شما می توانید تعداد وسائل تزیینی و یا حتی لوازم جانبی تلویزیون خود را به راحتی در فضای مورد نظر زیر آن جای دهید.

    میز تلویزیون آنتیک

    این مدل از میز های گران قیمت تلویزیون واقعا زیبا و جادار می باشند، بزرگی آن ها باعث شده است تا حتما نیاز به فضای زیادی داشته و مناسب برای منازل بزرگ باشد. قیمت بالایی داشته و از نظر قیمت نمی توان نام مقرون به صرفه بر روی آن گذارد. تعداد کشوهای زیاد، در کنار تعداد تاقچه ها و قفسه های زیاد آن، باعث شده تا ترکیبی فوق العاده برای قرار دادن تعداد وسائل جانبی زیاد و دکوری زیاد همگی برای آن مزیتی اضافی محسوب گردند. ترکیب رنگ کرم یا قهوه ای روشن و یا بلوطی آن با رنگ های تیره، ترکیبی بسیار زیبا را از این وسیله مدرن بوجود آورده است.

    میز تلویزیون با طرح یورو

     

    این میز تلویزیون بزرگ و جادار قیمت بسیار زیادی را نیز دارا می باشد. ساختار این میز از چوب بوده دارای تعداد تاقچه ها یا همان قفسه های متعدد است. نمایی بسیار زیبا داشته و ترکیب رنگی آن نیز تقریبا فوق العاده می باشد. قرار دادن این میز در اتاق پذیرایی و یا نشیمن واقعا باعث زیبایی و جذابیت منظره اتاق گردیده و نمایی دلپذیر را به فضای منزل خواهد بخشید. می توان بر روی قفسه های متعدد آن لوازم جانبی تلویزیون همچون دستگاه های دیویدی، ماهواره و مواردی دیگر را جای داد و در قسمت قفسه های کناری آن (در داخل علامت یورو) نیز از وسائل تزیینی بهره گرفت که واقعا باعث زیبایی نمای منزل شما خواهند شد.

    میز تلویزیون میکی موسی

    این نوع از میز تلویزیون بیشتر برای اتاق بچه ها مناسب است، البته نباید از قفسه های بالایی آن (در ناحیه گوش میکی موسی) نیز غافل ماند، این قفسه ها جای مناسبی برای قرار دادن وسائل تزیینی و یا کتاب می باشد. این مدل قطعا شما را به یاد خاطرات خوش کودکی خواهد انداخت.

    طرحی بسیار زیبا و دلنشین که دارای تنوع رنگی بسیاری نیز می باشد، ولی در عین حال رنگ مشکی آن واقعا قوق العاده خواهد بود. در دو قفسه زیرین این طرح می توان لوازم جانبی تلویزیون را جای داد که اتفاقا به نما دادن منظره آن نیز کمک شایانی خواهد نمود. در کل طرحی فوق العاده زیبا و دلنشین بوده و تقریبا برای هر نوع فضایی از منزل نیز مناسب خواهد بود.

    میز تلویزیون با طرح دایره

     

    این طرح ساده و بسیار زیبا را باید در نوع خود شاهکاری در طراحی نامید. بهره گیری از قفسه های در اندازه های مختلف در پایین و بالایی محل قرار گیری یا نصب تلویزیون باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی از لوازم جانبی تلویزیون و یا در کنار آن لوازم تزیینی بهره برداری نمایید. ترکیب این دو در کنار یکدیگر باعث می شود تا فضای مطلوب و ایده آلی برای تلویزیون شما به ساده ترین شکل ممکن به وجود آید. مزیت بزرگ این نوع از میز های تلویزیون در کنار کم بودن میزان قیمت آن، سادگی و در عین حال زیبایی کار محسوب می گردد.

    میز تلویزیون ماشینی

    نمای هلال مانند دو طرف آن که از چوب می باشد در ترکیب با شیشه ای که به عنوان قفسه در وسط آن به کار گرفته شده است، همگی باعث می گردد تا نمایی بسیار زیبا و در عین حال نوستالژیک به این محصول ببخشد. این محصول ما را به یاد نمای داخلی اتومبیل های قدیمی می اندازد که از این ترکیب رنگی در آن ها به وفور می توانستیم پیدا نماییم.

    بر روی قفسه های زیبای آن می توان از لوازم جانبی تلویزیونی بهره گرفت که در عین حال اندازه ای مناسب و کوچک داشته که برای منازل و یا فضاهای محدود نیز بسیار مناسب خواهند بود، زیبایی ذاتی آن ها، به دلیل ترکیب چوب و شیشه و همچنین نمای ظاهری زیبای آن واقعا چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده و وی را مجبور به ستایش خواهد نمود.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار