جدیدترین مقالات

    Blog detail

    انواع مدل میز تلویزیون برای زیبا سازی دکوراسیون منزل
    1400/2/25

    انواع مدل میز تلویزیون برای زیبا سازی دکوراسیون منزل

    چه شما بخواهید تلویزیون خود را به دیوار متصل کرده و یا آن را بر روی میز تلویزیون خود قرار دهید، یک کنسول تلویزیون بهترین روش ممکن جهت افزایش میزان زیبایی فضای داخلی منزل شما خواهد گردید. علاوه بر این ها، این میز یا همان کنسول مورد نظر می تواند میزان فضای بیشتری را برای زیباسازی منزل و همچنین قرار دادن وسائل دکوری بیشتر در داخل فضای منزل و مخصوص در مکانی که در دید قرار دارد، در اختیار شما قرار خواهد داد.

    حتی امروزه برخی از میز تلویزیون، بطوری طراحی می شوند که در واقع شومینه نیز جزیی از آن طراحی گردیده و قادرند تا نظم و هماهنگی ای را به دکوراسیون منزل شما نیز ببخشند. در این جا ما مجموعه ای از انواع میزهای تلویزیون را برای شما مهیا ساخته ایم که می توانید از ملاحظه آن ها لذت برده و در صورت تمایل نسبت به خریداری آن اقدام نمایید.

    میز تلویزیون با پنل چوبی

    این نوع مدل که دارای یک پنل چوبی می باشد باعث سازماندهی و زیبا سازی منزل شما گردیده و می توانید در فضای پوشیده پایینی آن، وسائلی را که علاقه ی به دیده شدن ندارید را پنهان سازید. برخی از مدل های این سبک از میز های تلویزیون دارای سه کشو بوده و برخی دیگر دارای دو کشو می باشند، تماشای فیلم، مسابقات ورزشی و یا بازی های ویدیویی در جلوی این سبک از آن لذت وصف ناشدنی را با خود به همراه خواهد داشت.

    میز تلویزیون با پنل مخصوص نصب تلویزیون بر روی دیوار

    این مدل از میز تلویزیون دارای پنل چوبی مخصوصی است که به شما کمک می کند تا به فضای داخلی منزل خود نما بخشیده و از فضای مخصوص آن جهت قرار دادن وسائل دکوری به منظور زیباسازی فضای منزل خود بهره بگیرید. این مدل دارای فضای نگهداری و کشوی تقریبا زیادی بوده و می تواند باعث گردد تا تعداد بسیار زیادی وسیله را در درون آن جای دهید، بعلاوه دارای تنوع رنگی متنوعی بوده و رنگ های سفید، قهوه ای، مشکی و سایر رنگ های متداول در میز های تلویزیون را دارا می باشد.

    میز تلویزیونی مدرن با لامپ های ال ای دی بسیار زیبا

    می توانیم نام این مدل از میز تلویزیون را میز تلویزیون سرگرم کننده بنامیم. مزیت بزرگ این سبک از آن را باید فضای ذخیره سازی بسیار زیاد آن دانست، نوع طراحی آن بسیار منحصر به فرد بوده و از زیبایی ذاتی ای بهره مند می باشد، چیزی که در این سبک از آن منحصر به فرد است استفاده از لامپ های ال ای دی به منظور زیباسازی آن می باشد.

    این سبک از آن بصورتی طراحی شده است که می توان به راحتی تلویزیون های در اندازه های بزرگ برای مثال 65 اینچ و یا حتی بالاتر را به راحتی در آن جای داد. نکته ای که باید در این جا برای این میز عنوان شود، ذکر این نکته است که این سبک از میز تلویزیون دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است.

    میز تلویزیون مدرن

    این سبک از آن دارای سه مزیت می باشند، هم زیبا و جادار بوده، هم دارای تعداد کشوی کافی می باشد و در کنار آن تاقچه هایی نیز مخصوص قرار دادن وسائل تزیینی در روی آن طراحی شده است. این سبک از آن به صورتی طراحی شده است که بتوان میزان حداقلی قیمت را نیز به نسبت به زیبایی آن تعیین نمود. عمق محل قرار گیری تلویزیون بر روی این میز تا میزان 12 اینچ اندازه داشته که برای تلویزیون های مختلف در سایز های مختلف بسیار مناسب می باشد، مزیت دیگر آن را نیز داشتن کشوهای متعدد و فضاهای قرار دادن دکوراسیون نامید.

    میز تلویزیون مدرن دارای قفسه دیواری مخصوص

    این سبک از آن دارای یک قفسه دیواری جداگانه اضافه بر خود میز می باشد، در واقع این قفسه یک فضا ناخواسته اضافی بر آن محسوب می گردد. خود میز نیز در کنار این قفسه اضافی دارای میزان فضای بسیار زیادی برای قرار دادن وسائل جانبی تلویزیون در کنار وسائل تزیینی می باشد. معمولا این میز را بصورت دو رنگ طراحی می کنند، انواع رنگی متداول آن را باید ترکیب گردویی و سفید و همچنین گردویی و کوردوبایی نامید.

    میز تلویزیون چوبی مدرن با چراغ های ال ای دی مخصوص

    این میز تلویزیون هنری بسیار زیبا مخصوصا با لامپ های ال ای دی رنگی خود واقعا جلوه ای خاص به فضای منزل شما خواهد بخشید. قفسه ها و کشوهای زیاد آن نیز فضای ذخیره سازی و تزیینات بسیار زیبایی را به شما خواهد داد.

    میز تلویزیون مدرن با طراحی قرون وسطایی

    این مدل بسیار زیبا را باید به دلیل نوع طراحی قرون وسطایی آن ستایش نمود. واقعا نمایی بسیار خیره کننده را به فضای اتاق نشیمن و یا حتی اتاق خواب شما خواهد بخشید. طراحی ساده و چوب نمای آن واقعا زیبا و هنری محسوب می گردد، می توان در آن و یا بر روی آن از وسائل تزیینی مختلف و کوچک نیز بهره گرفت. البته این مدل از میز ها در سایز های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

    کنسول تلویزیون مدرن

    این کنسول تلویزیون چوبی خوش نمای مدرن با ظاهر قرون وسطایی منظره ای چشم نواز را برای شما خلق خواهد کرد. انتخاب این سبک از آن واقعا باعث می گردد تا نمایی دلپذیر از منزل شما در چشم مهمانان و بازدید کنندگان قرار گیرد. این مدل از آن با طراحی سبک قرون وسطایی در سه رنگ در دسترس مشتریان قرار دارد، گردویی، بلوطی و مشکی.

    میز تلویزیون با طراحی قرون وسطایی از چوب گردو

    این مدل های کوچک با طراحی قرون وسطایی را باید سبکی مدرن در طراحی میز ها و یا همان کنسول های تلویزیونی نامید. این مدل از میز تلویزیون های مدرن واقعا زمانی که در فضای منازل قرار می گیرند، مخصوصا منازل کوچک، نمایی چشم نواز را برای ما ایجاد خواهند کرد. این سبکه از میز های تلویزیون در مدل ها و اندازه های مختلفی در دسترس مشتریان محترم قرار دارد.

    میز تلویزیون دو کابینتی

    این مدل دارای طراحی ای بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد. استفاده ترکیبی از رنگ سفید و رنگ چوب روغن جلا خورده، باعث شده است تا نمای میز تلویزیون شما، نمای حیرت انگیز و بسیار دل نشین گردد. این سبک از طراحی واقعا حتی در صورت شلوغ بودن منزل نیز، می تواند خود را به چشم تمامی حضار بکشد. این سبک از میزهای تلویزیون را باید میزهای تلویزیون مدل اسکاندیناویایی نامید.

    میز تلویزیون مدل اسکاندیناویایی

    این ها را باید میز تلویزیون دارای کابینت و کشوهای متعدد نامید. سبک های اسکاندیناویایی دو ویژگی همیشگی را با خود دارند، این میز ها یا دو کشو یا دو کابینت را همیشه با خود دارا می باشند، ولی میز فوق، هر دوی آن ها را به صورتی همزمان در اختیار شما قرار خواهد داد. درب های کابینت ها بصورت کشویی طراحی شده است که می توانید با بغل زدن آن ها نمای قفسه های داخلی میز را نیز در دید مخاطبان خود قرار دهید. این وسیله جهت پنهان سازی تمامی دستگاه های جانبی تلویزیون بسیار مناسب خواهد بود.

    میز تلویزیون سبک اسکاندیناویایی

    این مدل از آن اسکاندیناویایی دارای خصوصیتی بسیار منحصر به فرد است و این خصوصیت آن را باید پایه های کوتاه آن نامید. این سبک از میز های تلویزیون دارای طراحی ای بسیار ساده و بدون کشو و کابینت می باشند، زیبایی آن ها را در واقع باید همین طراحی ساده آن ها دانست، طراحی چوبی و فضای داخلی آن می تواند مورد استفاده به منظور کاربرد های مختلفی قرار گیرد.

    میز تلویزیون با کشوهای سفید

    این مدرن و ساده با کشوهایی به رنگ سفیدف واقعا می تواند نمایی بسیار دل انگیز را به فضای منزل شما ببخشد. این میز با طراحی ساده خود، فضای زیادی را برای ذخیره سازی وسائل در اختیار شما قرار می دهد. این کنسول های دست ساز دارای سه کشو و دو کابینت در دو طرف می باشند. در واقع به این ترتیب فضای بسیار زیادی جهت ذخیره سازی وسائل را در اختیار ما قرار می دهند. این مدل از میز های تلویزیون در رنگ ها و طرح های مختلف در اختیار ما قرار دارد.

    میز تلویزیون مدرن کوچک

    این مدل از آن چوبی بسیار زیبا با طراحی ای منحصر به فرد، نمای بسیار زیبا را به فضای منزل شما خواهد بخشید. معمولا رنگ انتخابی برای این نوع از میز های تلویزیون رنگ بلوطی روشن انتخاب می گردد. این میز نیز برای مدیریت فضا بسیار مناسب خواهد بود.

    میز تلویزیون های مدل دکوی هنری

    این میز های منحصر به فرد را باید مدل هایی بسیار ساده، در عین حال کوچک و بسیار زیبا و شیک دانست. مطمئن باشید، محیط هر فضایی را با حضور خود زیبا و جذاب خواهد ساخت. این کنسول بسیار زیبا، به رنگ های زرد، کاپوچینویی، ارغوانی نخلی، و گردویی در دسترس مشتریان محترم قرار دارد.

    میز تلویزیون های شیشه ای دارای قفسه

    این میز تلویزیون بسیار زیبای کوچک و شیشه ای نمای ساده و در عین حال زیبا را دارا می باشد. می توانید از وسائل اندک تزیینی نیز در کنار و یا زیر آن بهره ببرید. ولی تقریبا می توانیم ادعا داشته باشیم که قیمت آن نسبت به نما و ظاهر و حجم آن کمی بالا است.

    میز تلویزیونی ساخته شده از ترکیب فلز و شیشه

    این میز ساده و کلاسیک، دارای منظره ای بسیار قدیمی و کاملا ساده می باشد، در زمانه ای که تمایل به تزیینات و استفاده از فضاهای جانبی برای خود طبقه ای خاص را ایجاد کرده است، استفاده از این مدل های قدیمی و ساده می تواند در عین حال زیبا و مفرح نیز باشد. این کنسول های ساده می توانند کاربری های مختلف و متنوعی را نیز به خود به پذیرند، از آن ها می توان در فضا های مختلف منزل، اتاق خواب، نشیمن و هر جای دیگری بهره گرفت.

    میز تلویزیونی آنتیک

    این میز تلویزیونی با طراحی آنتیک خود که شباهت بسیار زیادی به میز های اداری دارد، واقعا نمایی شیک و زیبا را به تلویزیون شما، تکمیل دکوراسیون فضای اتاق شما و یا هر جای دیگری خواهد بخشید. نمای چوبی و طراحی زیبای آن را باید واقعا منحصر به فرد نامید، ترکیب رنگ های آن که باعث قدیمی تر به نظر رسیدن آن می گردد را نیز باید هنرمندانه توصیف نمود. این نوع مدل یا همان کنسول تلویزیون جدای تعداد کشو ها و کابینت ها دارای دو قفسه جهت قرار دادن وسائل تکمیلی تلویزیون و همچنین تزیینات و دکوری ها نیز می باشد.

    میز تلویزیون تورکواز

    مدل تورکواز با مدل کابینت هایی که درب جلویی آن ها همانند پنجره های فرانسوی است را باید یکی از زیباترین و دکوری ترین میز های تلویزیون نامید. این کنسول تلویزیون بسیار زیبا، از ترکیب شیشه و چوب ساخته می شود، و تراش خوردگی های هنرمندانه آن را باید واقعا ارزشمند نیز توصیف نمود. این میز دارای دو قفسه جهت قرار دادن تجهیزات جانبی تلویزیون به همراه سه کابینت بصورت پنجره های فرانسوی نامید. این کنسول فضای بسیار زیادی را جهت ذخیره سازی اشیا مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد.

    میز تلویزیون های دارای نمای قدیمی

    این مدل ها که ظاهر و رنگ آن ها شبیه به فضای داخلی کشتی های قرن هفدهمی در فیلم های سینمایی است را باید واقعا با کلمه زیبا توصیف نمود. همچنین می توان نمای ظاهری آن را مدل روستایی نیز نامید. این میز کنسول تلویزیون دارای فضای ذخیره سازی تقریبا زیادی در داخل کابینت ها بوده و در کنار آن دارای دو قفسه است که مخصوص وسائل جانبی تلویزیون تعبیه شده است. التبه می توان در این فضا نیز از وسائل دکوری متنوعی بهره جست.

    میز تلویزیون با طراحی ای مشابه با یک مزرعه

    این سبک از آن نمایی شبیه به مزارع دامداری اروپایی را به فضای منزل شما خواهند بخشید. این کنسول ها را باید تقریبا کنسول های شلوغی نامید. نمای ظاهری منزل شما را به نمای یک مزرعه دامداری تبدیل نموده و می توانید با ملاحظه آن حس وارد شدن و یا بودن در یک اصطبل را در خود احساس نمایید. این نوع از میز کنسول های تلویزیون در رنگ های متنوعی طراحی شده و سایز های متنوعی را نیز دارا می باشد.

    میز تلویزیون دارای نمایی روستایی به همراه یک شومینه الکترونیکی

    این مدل از میز تلویزیون های سبک روستایی نمای اصبل های چهارپایان قرون وسطایی را به یاد شما می اندازد. کابینت های زیبا و جادار آن در کنار شومینه الکتریکی میان آن ها زیبایی خاص را در ترکیب مدرن با کلاسیک بدان بخشیده است، در ضمن معمولا شومینه های طراحی شده روی آن دارای ریموت یا همان کنترل از راه دور نیز می باشند.

    میز تلویزیون دارای شومینه الکتریکی سه گوش

    این میز تلویزیون دارای شومینه الکتریکی زمانی که در گوشه اتاق قرار گرفته باشد، نمایی بسیار دلپذیر را به منزل بخشیده و می تواند چهره ای متفاوت را به منزل شما ببخشد. بهترین کارکرد ممکن برای این مدل بسیار زیبا، قرار دادن آن در اتاق خواب خواهد بود. این مدل از میز های تلویزیون مدرن در 5 طرح و رنگ مختلف ساخته شده اند.

    میز تلویزیون با طرح دوران عصر صنعتی

    این کنسول های تلویزیون منحصر به فرد و زیبا، با نمای دوران عصر صنعتی قرن نوزدهمی خود می توانند نقش یک کنسول کامل با میزان فضای کافی برای ذخیره سازی وسائل جانبی تلویزیون، تزیینات کوچک و بزرگ، کتاب و بسیاری از موارد دیگر، واقعا به تکمیل دکوراسیون منزل شما کمک نمایند. درب های ساده کابینتی این میز کنسول تلویزیون در عین سادگی چهره ای دلپسند را به میز تلویزیون شما می بخشد. البته به غیر از قهوه ای سوخته، رنگ خاکستری آن نیز بسیار زیبا خواهد بود.

    میز تلویزیون دوران عصر صنعتی با حاشیه های فلزی

    این نیز مدلی دیگر با طرح عصر صنعتی اروپا محسوب می گردد، پایه های چرخ مانند آن، نمایی بسیار زیبا را به این میز تلویزیون خاص می بخشد، طراحی ای ساده داشته و در عین حال بسیار هم جادار محسوب می گردد. امتیاز دیگر آن بخاطر تعبیه چرخ های مناسبی در زیر آن است که می تواند موجب حرکت دادن بسیار ساده آن گردد. این مدل از میزهای تلویزیون زیبا در سه رنگ بلوطی، اکسپرسو و هم چنین خاکستری طراحی شده اند.

    میز تلویزیون عصر صنعتی با نمای چوبی

    این مدل هنری و زیبا در عین سادگی از ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده است که در کنار زیبایی حس و حال عصر صنعتی قرن نوزدهم را نیز در ذهن شما بیدار خواهد نمود. این میز کنسول های تلویزیونی دارای فضای ذخیره سازی بسیار زیادی بوده و می توانند تعداد وسائل بسیار زیادی را در خود جای دهند. این مدل از میزهای تلویزیون در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشند، این مدل از میز های تلویزیونی در 7 رنگ و طرح مختلف تا کنون طراحی شده اند که باعث شده تا آپشن های بسیار زیاد و متنوعی را از مدل خود در اختیار طرفداران این طرح قرار دهند.

    میز تلویزیون سفید مدرن

    این مدل های مدرن کوتاه در کنار زیبایی و راحتی و ایجاد حس دوست داشتنی، دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز می باشند. این مدل از میز ها برای افراد دارای محدودیت بودجه که در صدد خرید وسیله ای زیبا و مدرن می باشند نیز بسیار مناسب است. مدل میز تلویزیون سفید مدرن چه بصورت تک رنگ و چه به صورت رنگ ترکیبی در هر دو صورت دارای نمایی بسیار زیبا می باشد.

    میز تلویزیون مدرن شناور با لامپ های رنگی ال ای دی تزیینی

    در صورتی که فضای کمی در منزل خود دارید و یا نگران شلوغ به نظر رسیدن فضای اتاق خود می باشید، این مدل از میز تلویزیون که به دیوار متصل می گردند برای شما بسیار مناسب خواهد بود. میز تلویزیون شناور، مدلی واقعا مدرن و زیبا است، لامپ های رنگی ال ای دی بکار گرفته شده بر روی آن نمایی رویایی مخصوصا در شب را بدان خواهد بخشید. این مدل در ضمن زیبایی باعث صرفه جویی در فضای منزل شما نیز خواهند شد.

    میز تلویزیون شناور رسانه ای (مدیا)

    این کنسول های مدیا زمانی که نیازمند استفاده از فضای اضافی و یا در صدد ایجاد فضایی اضافی برای منزل خود می گردید، مناسب خواهند بود. این مدل از میز های شناور برعکس میز قبلی از چراغ های رنگی ال ای دی بهره نگرفته ولی باز هم زیبایی منحصر به فردی را در خود نهفته است. رنگ های تیره آن نیز بسیار زیبا خواهند بود.

    میز تلویزیون شناور مدرن

    این مدل از میز تلویزیون های شناور امروزی نمای بسیار زیبایی را به تلویزیون شما خواهند بخشید. استفاده از رنگ سفید برای تزیین آن باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی را برای خود در سرتاسر جهان امروزه پیدا نماید. در فضای کابینتی آن می توانید مقدار زیادی وسائل را جای دهید و آن ها را از نظر ها دور سازید.

    میز تلویزیون شناور متقارن

    یکی از ساده ترین زیباترین و در عین حال کوچک ترین میز های تلویزیون در سرتاسر جهان محسوب می گردد. جلوه منحصر به فرد آن قرار گرفتن آن در زیر تلویزیون بصورتی متقارن و بدون هیچ گونه ارتباطی با تلویزیون می باشد. رنگ های متنوعی نیز برای آن بکار گرفته شده است.

    میز تلویزیون شناور صوتی و تصویری

    میز کنسول های تلویزیون صوتی و تصویری باعث می شوند تا نظم و ترتیبی خاص به فضای منزل شما بخشیده شود، قفسه های آن برای قرار گرفتن دستگاه های صوتی و تصویری مختلف بسیار مناسب است و می توانید انواع آن ها را در این فضا قرار دهید. این محصول در دو رنگ قهوه ای سوخته و مشکی طراحی شده است.

    میز تلویزیون های مدرن براق

    براق بودن این مدل های ساده و جذاب در عین حال جا دار باعث شده است تا طرفدار بسیار زیادی را برای خود دست و پا نماید. دو کابینت قرار گرفته در دو طرف آن ها علاوه بر زیبایی بسیار جا دار بوده و در حالت باز مانده هم زیبایی زیادی را در نمای خانه شما ایجاد خواهد کرد و هم فضای بیشتری را برای قرار دادن وسائل تزیینی به شما خواهد بخشید.

    میز تلویزیون دارای چراغ های رنگی ال ای دی و شومینه الکتریکی

    این میز تلویزیون ها بصورتی طراحی شده است که ترکیب رنگی لامپ های ال ای دی آن ها با نمای آتش داخل شومینه الکتریکی آن ها نمایی واقعا زیبا را به فضای منزل شما مخصوص در هنگام شب خواهد بخشید.

    میز تلویزیون سفید با شومینه الکتریکی

    میز تلویزیون یا کنسول تلیویزیونی دقیقا مشابه مدل قبلی با این تفاوت که رنگ طراحی آن سفید بوده و در قفسه های آن از چراغ های ال ای دی بهره گرفته نشده است. این مدل از میز های تلویزیون دارای رنگ مشکلی نیز می باشند.

    میز تلویزیون با استند مخصوص وسائل صوتی و تصویری جانبی

    این میز های مدل قدیمی و ساده در عین سادگی و مدل قدیمی خود همچنان در هنگام قرار گرفتن در داخل منزل و هماهنگ شدن با دکوراسیون منزل نمایی بسیار زیبا را به شما هدیه خواهند نمود. شما می توانید به راحتی به کمک تنها یک میز تلویزیون ساده تقریبا تمامی دستگاه ها و سیستم های صوتی و تصویری خود را یکجا قرار دهید.

    میز تلویزیون دارای چینش های مختلف تزیینی

    این مدل از میزهای تلویزیون به علت تنوع خود در قفسه های طراحی شده آن است که شهرت یافته اند. معمولا طراحان سعی می کنند در هر طراحی جدید، سبک چینش جدیدی از قفسه ها را برای آن در نظر بگیرند تا به این شکل این محصول ساده همواره چهره ای متفاوت را از خود به نمایش بگذارد.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار