جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای استفاده از درب خزانه مدل بلا برای امنیت
    1400/3/10

    راهنمای استفاده از درب خزانه مدل بلا برای امنیت

    درب خزانه مدل بلا را از هر نظری که مورد بررسی قرار دهید لازم است تا به عنوان یکی از بهترین مدل از درب های امنیتی و حفاظتی به شمار آورد. این مدل از درب خزانه برای افرادی که به دنبال مکانی امن برای ذخیره سازی اموال ارزشمند و دارایی های خود می باشند، می تواند بهترین انتخاب ممکن در نظر گرفته شود. درب خزانه مدل بلا تقریبا جزء درب های خزانه بزرگ محسوب شده و می تواند بهترین انتخاب برای هر مکانی نیز در عین حال نام بگیرد.

    از جمله بهترین مواردی که برای این مدل از درب های خزانه می توان به عنوان مقصد برشمرد اتاق های امن می باشد که حتما لازم است تا علاوه بر داشتن ساختار و دیواره های قوی، نیازمند بهره گیری از دربی بسیار فوق العاده و در عین حال بسیار مستحکم نیز باشند.

    میزان امنیت درب خزانه مدل بلا

    درب خزانه مدل بلا می تواند از هر آن چیزی که شما در داخل فضای درونی آن قرار می دهید، به خوبی محافظت کرده و با امنیت خاطر و آسایش خیال کامل شما می توانید دارایی های ارزشمند خود را به آن بسپارید. این درب ها دارای میزان امنیتی بسیار کامل و بدون نقص بوده بطوری که از سوی ما مورد تایید صد در صد قرار دارند که حتی بالاتر از وسائل گران بها می توانید زندگی عزیزان خود را نیز به دستان این درب ایمن سپرده و حتی از آن به عنوان درب منزل نیز بهره بگیرید. این مدل از درب های محافظتی دارای بالاترین و بیشترین میزان امنیت بوده و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ای از آن استفاده نمایید.

    درب خزانه مدل بلا از نظر ضد حریق بودن با اطمینان خاطر به شما تضمین می دهیم که بالاترین کیفیت ممکن را در بر خواهد داشت. لازم است تا در این جا با اطمینان کامل محصول خود را برای شما تضمین کرده و این ادعا را داشته باشیم که درب های خزانه ضد حریق مدل بلا از بهترین و عالی ترین استاندارد های ضد حرارتی بهره گرفته و می توانند بهترین انتخاب ممکن از نظر ضد حریق بودن در میان گزینه ای مشابه به شمار آورده شوند.

    درب های خزانه این مدل بدلیل یک دست بودن ساختار بدنه آن ها که از صفحات فولادی 5.0 اینچی ساخته می شوند، به صورتی دو لایه بر روی هم قرار گرفته و بر روی آن نیز لایه ای از مواد ضد حریق به ضخامت 8 میلیمتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    ضد حربق بودن درب خزانه مدل بلا

    همین نوع ساختار است که باعث شده تا درب های خزانه مدل بلا در زمینه ضد حریق بودن جایگاه نخست را به صورتی صد در صد تضمینی به خود اختصاص داده و لایه های دو گانه آن به همراه لایه نازک ضد حریق روی آن موجب ایجاد بهترین و با کیفیت ترین مدل از درب های خزانه در نوع خود گردیده است.

    درب خزانه مدل بلا بهترین و بالاترین میزان و ضریب امنیت

    درب خزانه مدل بلا نیز هم چون دیگر انواع درب های خزانه تولید شده، از همان استاندارد ها و کیفیت به کار گرفته شده سایر مدل های تولید شده برخوردار می باشد. بصورتی کاملا خاص می توان با قاطعیت عنوان داشت که درب های خزانه مدل بلا تقریبا قادر به جلوگیری از هر گونه تجاوز غیر مجاز از سمت درب به دارایی ها خواهند بود. در واقع بهره گیری از این مدل از درب خزانه به شما این تضمین را خواهد داشت که تقریبا هیچ فردی قادر به تخطی نمودن به محل مورد نظر، حداقل از سمت این درب فوق الذکر نخواهد بود (مگر این که از رمز ورود آگاه بوده و یا کلید ورودی را دارا باشد).

    سهولت و اصطکاک در درب خزانه 

    درب خزانه مدل بلا دربی بسیار قوی و مستحکم و همچنین در عین حال ایمن به شمار می رود. به دلیل سهولت و اصطکاک کمی که در بلبرینگ های به کار گرفته شده در این مدل از درب بکار گرفته شده است، و هم این که این بلبرینگ ها همچنین به خوبی از دید افراد خارج از فضای داخلی قرار دارد (بر روی ساختار بیرونی از زبانه ای استفاده شده است که لولای درب را به خوبی تحت پوشش قرار خواهد داد).

    باعث شده است که این درب قادر به ارائه مقاومت بسیار زیادی در برابر فشارهایی که در نتیجه تلاش بمنظور ورود غیر مجاز به منزل می باشند برخوردار باشد. به عبارتی ساده تر زمانی که شما شخصا با کشیدن دستگیره به سمت پایین به سادگی وارد محل می گردید به هیچ عنوان این احساس را در خود تجربه نخواهید کرد (باورتان نمی شود که به این میزان امنیت در این درب وجود خواهد داشت).

    تسمه ها و مکانیزم درب خرانه مدل بلا

    نوع تسمه ها و مکانیزم باز و بسته شدن این مدل از درب های خزانه به صورت 1 تا 5 لایه طراحی شده است، از دیگر مزایای این درب می تواند قابلیت قفل شدن درب به صورتی از راه دور را نیز اشاره داشت. برای محافظت بیشتر از درب می توان به جرات عنوان داشت که بر روی سطح این درب تعداد 24 گیره قفل کننده به صورت زبانه های فولادی تعبیه شده است .

    که با قفل شدن درب خزانه در قسمت مرکزی، تمامی این زبانه ها به صورتی بسیار مستحکم در جای خود بسته شده و تقریبا باز کردن درب را امری غیر ممکن خواهند ساخت. در واقع این 24 گیره زبانه شکل به قدری قوی و مستکم می باشند که موجب می گردند تا ورود غیر مجاز به داخل در خزانه مورد نظر از طریق باز کردن تمامی این گیره ها را غیر ممکن شده باشد.


    شما می توانید با اطمینان کامل از درب خزانه مدل بلا به جهت محافظت از دارایی های خود بهره برداری نموده و دیگر زمانی که از این مدل از درب های خزانه بهره مند می باشید، می توانید دیگر هیچ گونه نگرانی ای از امنیت دارایی های خود نباشید. این مدل از درب خزانه یکی از بهترین و در عین حال با کیفیت ترین مدل های درب خزانه تولید شده در سرتاسر کشور محسوب گردیده و تقریبا هیچ گونه ایرادی به هیچ یک از مدل های آن وارد نخواهد بود. در واقع با اطمینان خاطر عنوان می داریم که درب خزانه مدل بلا از هر نظر یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین انواع درب خزانه در میان محصولات مشابه خود محسوب می گردد.

    سایزها و اندازه های درب خزانه مدل بلا

    درب خزانه مدل بلا با طیف گسترده ای از سایز ها و اندازه های مختلف و در عین حال بهره گیری از تنوع رنگی مناسب خود در 4 رنگ مختلف تهیه و تولید شده است، به عبارت بهتر می توان این گونه ادعا داشت که این مدل از درب خزانه تقریبا هر گونه نیازی را به سایر مدل ها و انواع دیگری از این دست از محصولات را برای شما بر طرف خواهند ساخت.

    فقط کافی است برای انتخاب و نصب و راه اندازی یکی از محصولات درب خزانه متنوع ما با کارشناسان امر شرکت ما تماس حاصل نموده و محصول مورد نظر را با توجه به شرایط و کیفیت مورد نظر برای هدف خود که از سوی کارشناسان ما تعیین می شوند، اقدام نمایید.

    خصوصیات درب خزانه مدل بلا

    این درب بسیار قدرتمند و مستحکم و در نوع خود بی نظیر دارای اندازه ای برابر با 60 اینچ عرض و هم چنین 90 تا 95 اینچ ارتفاع می باشد( اندازه فوق با در نظر گرفتن اندازه و سایز چهارچوب ها می باشد).

    ساختار و بدنه اصلی درب که از قسمت لولا قابل جابجایی است برابر است با 50 اینچ عرض و هم چنین 83 اینچ ارتفاع است (در این جا منظور از این اندازه ها سایز و ابعاد خود درب و قسمت متحرک ان جدای از چهارچوب می باشد).

    از جمله امتیاز های بسیار مهم و بزرگ این محصول را می توان به گارانتی مادام العمر این محصول اشاره کرد.

    ویژگی های درب خزانه 8248

    درب خزانه مدل 8248 دارای لایه هایی به ضخامت کلی 1.75 اینچ می باشد. این لایه ها شامل دو لایه بیرونی و درونی بوده و یک لایه ضد حریق نیز در دو سمت بیرونی و درونی آن کشیده شده است. میزان ضخامت این لایه نیز 10 میلیمتر می باشد.
    درب خزانه مدل 8248 یک درب از نوع چهار لا می باشد (در صورت تمایل، چهارچوب های آن می تواند از تعداد لایه های اضافی نیز برخوردار باشد.

    درب خزانه مدل 8248 دارای تعداد 24 پین مخصوص قفل کردن درب و محکم شدن آن در جای خود در هر سه طرف دیگر (غیر از سمت لولا شده به چهارچوب می باشد.

    پین ها و قفل هایی که در چهارچوب درب برای محکم سازی آن فرو می روند نیز از لایه های ضد حریق و ضد ضربه برخوردار می باشند.
    پین ها در حالت معمول خود که حالت باز می باشند، در بدنه درب جای داشته و روی آن ها را لایه ای محافظ قدرتمند خواهد پوشانید.

    سیستم قفل درب خزانه مدل بلا

    سیستم قفل درب خزانه مدل بلا از 1 تا 5 ریل مخصوص قفل شده بهره گرفته و در عین حال خود سیستم قفل درب نیز از مکانیزم های روز دنیا بهره مند می باشد. علاوه بر سیستم عالی قفل مرکزی درب خزانه بلا و بهره گیری از به روز ترین استاندارد های جهانی، خود این سیستم نیز از بهترین محافظت کننده های روز جهان برخوردار خواهد بود.

    دب خزانه مدل بلا مضاف بر قفل های ترکیبی ای که بر روی آن به کار گرفته شده است، دارای قفل مرکزی ای بسیار پیشرفته و در عین حال ایمن نیز می باشد.

    لولا های درب خزانه

    لولا های درب بصورتی بسیار ویژه و خاص طراحی و ساخته شده و توسط زبانه های بیرونی درب به خوبی و به صورتی صد در صد پوشیده می شوند، به صورتی که دیگر تقریبا هیچ کس از قسمت بیرونی آن ها قادر به ملاحظه لولا نبوده و در کنار آن نیز دسترسی داشتن به لولا های درب تقریبا غیر ممکن خواهد بود (منظور از قسمت بیرونی)

    بر روی قسمتی که قفل و کلید درب در آن جا قرار گرفته است، لایه ای اضافی در نظر گرفته می شود که خوبی مستحکم شده و از ساختار به مراتب مقاومی نیز برخوردار می باشد. این لایه های اضافی از صفحات بسیار محکمی ساخته شده و نوع مواد به کار گرفته شده بر روی آن نیز به صورتی کاملا ضد درل ساخته شده اند.

    لازم است در کنار موارد بالا، عنوان نماییم که بزرگ ترین مزیت درب های خزانه مدل بلا همان تضمین و یا گارانتی مادام العمری است که شرکت آن را برای تمامی مشتریان خود ارائه نموده است، این خود از کیفیت ساخت خوب درب و اعتماد بسیار مناسب و بالایی حکایت دارد که باعث شده است تا شرکت ما این محصول بسیار با کیفیت خود را از هر نظر تضمین نموده و حاضر است به خاطر همین اطمینان، تقریبا تمامی حوادثی را که احتمال دارد در آینده در رابطه با درب خزانه مدل بلا اتفاق بی افتد را تضمین نماید.

    سیستم باز کننده درب خزانه مدل بلا

    نوع سیستم باز کننده این مدل از مکانیزمی خاص و ویژه بهره می گیرد، بدین صورت که قسمت زبانه درب از یک محور اصلی برخوردار بوده که توسط پنج زبانه مجزا از یکدیگر به قسمت های مختلف درب متصل گردیده اند. دستگیره در نیز دارای دامنه ای از رنگ های کرومی، نقره ای، طلایی و هم چنین سیاه رنگ می باشد.

    رنگ بیرونی و یا همان لایه رنگی خارجی ای که بر روی درب قرار گرفته است از چهار لایه ساخته شده از اکریلیک اورتان برخوردار بوده و لایه پایانی آن نیز از یک لایه فلزی با کیفیتی بسیار بالا برخوردار گردیده است.

    پنل بیرونی درب خزانه

    پنل بیرونی این مدل بلا البته به صورتی طراحی شده است که کاملا با نظر و سلیقه مشتری مطابقت داشته و براساس نظر مشتریان می تواند به هر شکل و طرحی که مورد نظر مشتری باشد طراحی گردیده و ساخته شود.

    علاوه بر تمامی این موارد که در این جا از آن ها یاد کردیم درب خزانه مدل بلا از یک مزیت تا حدودی متفاوت دیگر نیز نسبت به سایر انواع درب های خزانه برخوردار می باشد، این مدل از درب خزانه از مزیت قفل شدن از راه دور برخوردار می باشد (به قول معروف دارای کنتزل از راه دور یا همان ریموت کنترلر می باشد).