جدیدترین مقالات

    
    مدل سازی نمای شومینه در منزل
    99/11/13

    مدل سازی نمای شومینه در منزل

    امروزه شومینه ها در منازل مجلل غالبا به کرات ملاحظه می گردند. همگی ما شومینه ها را یک وسیله گرمایشی به شدت تزیینی و بسیار پر هزینه در نظر می گیریم.البته این موضوعی اصلا جدید نیز به شمار نمی رود، بلکه قرن ها است که این تبدیل به ترندی برای منازل مجلل گردیده است.

    راهنمای خرید جاکفشی
    99/11/16

    راهنمای خرید جاکفشی

    یک جاکفشی بسیار زیبا و شیک که می تواند بسیار کار آمد نیز باشد. دارای چرخ است تا بتوانید به راحتی آن را در محیط منزل خود جابجا نمایید. در سه ردیف محل وسطی آن می توان کفش ها را بطور مرتب بچینید، البته دو کیسه نیز در دو طرف جا کفشی در نظر گرفته شده است که می توانید کفش هایی را که نیاز به مرتب ماندن ندارند و یا کمتر استفاده می نمایید را در داخل آن قرار دهید،

    راهنمای خرید قاب آینه چوبی
    99/11/17

    راهنمای خرید قاب آینه چوبی

    قاب آینه ای بسیار زیبا از جنس چوبی با دوام که در کنار کیفیت بالا دارای طرحی بسیار زیبا است که واقعا نمای ظاهری آن را همانند محصولات عتیقه ساخته است. حکاکی های روی کار واقعا زیبا و منظم، با سبکی باستانی می باشد که هم نمای زیبا و کلاس بالایی را به آن بخشیده و هم باعث زیبایی خاصی در فضای داخلی منزل خواهد گردید که علاوه بر زیبایی ذاتی خود، دارای جذابیت و طرحی دارای اصل نسب نیز می باشد.

    راهنمای خرید میز کنسول آینه چوبی
    99/11/18

    راهنمای خرید میز کنسول آینه چوبی

    میز کنسول چوبی ای شبیه به گنجه دارای دو کابینت بزرگ که در هر کابینت دو طبقه جای داده شده است، شما می توانید وسائل خود را به راحتی بر روی سطوح آن قرار داده و جای زیادی یا همان فضای زیادی را برای شما ذخیره سازی خواهد نمود. کاملا از چوب و یا مدل های ارزان تر آن از ام دی اف ساخته می شود.

    راهنمای خرید میز تلویزیون
    99/11/19

    راهنمای خرید میز تلویزیون

    یک میز تلویزیون ساده، بدون تزیینات اضافی، با ترکیب و ظاهری بسیار قدیمی. ولی این صفت ها را که کنار بگذاریم، ظاهری زیبا، با طراحی ای منحصر به فرد، انحنای نیم دایره آن جذابیتی بیش از میز های معمولی را در عین سادگی به شما خواهد بخشید. نشستن در پشت آن در شما حسی نوستالژیک را تداعی خواهد نمود.

    رفع بوی بد جاکفشی
    99/11/21

    برای از بین بردن بوی بد جاکفشی چیکار باید کرد؟

    جاکفشی ها مخصوص کفش هایی که مدت زمان زیادی در پای انسان باقی مانده باشند همانند کفش کار، و یا زمانی که از مسافرتی دور دست باز گشته اید، همیشه باعث پیچیدن بوی بدی در منزل می گردند، و در واقع منزل را کثیف نمایش خواهند داد.

    انواع مدل میز تلویزیون برای زیبا سازی دکوراسیون منزل
    1400/2/25

    انواع مدل میز تلویزیون برای زیبا سازی دکوراسیون منزل

    امروزه برخی از میز تلویزیون ها، طوری طراحی می شوند که در واقع شومینه نیز جزیی از آن طراحی گردیده و قادرند تا نظم و هماهنگی ای را به دکوراسیون منزل شما نیز ببخشند. در این جا ما مجموعه ای از انواع میز تلویزیون را برای شما مهیا ساخته ایم که می توانید از ملاحظه آن ها لذت برده و در صورت تمایل نسبت به خریداری آن اقدام نمایید.

    قیمت آینه
    1400/3/8

    هزینه نصب انواع مدل آینه برای زیباسازی منزل

    قیمت آینه به ابعاد، نوع شیشه، میزان ضخامت، حاشیه ها، پایه ها، و همچنین رنگ آمیزی و موارد دیگر بستگی خواهد داشت. هزینه های شیشه آینه در صورت انتخابی بودن آن نیز می تواند بسته به میزان اندازه ان و هزینه های حمل و نقل آن بستگی داشته باشد.

    فنگ شویی و فلسفه پنج عنصر و تاثیر آن در معماری
    1400/3/21

    فنگ شویی و فلسفه پنج عنصر و تاثیر آن در معماری

    فنگ شویی را باید یکی از روش های تزیینات و طراحی منزل از نظر دکوراسیون و تزیینات نامید. این یک سبک برای نحوه چینش و تزییات منزل می باشد.