جدیدترین مقالات

    Blog detail

    قیمت آینه
    1400/3/8

    هزینه نصب انواع مدل آینه برای زیباسازی منزل

    بطور متوسط، قیمت نصب یک آینه در حدود 139 تا 432 دلار هزینه به بار خواهد آورد. این هزینه ها شامل آینه شیشه ای، بدنه اصلی، و میزان کار و دستمزد آن. معمولا هزینه قاب یک آینه چیزی در حدود 40 تا 400 دلار خواهد شد، این میزان قیمت به کیفیت جنس به کار گرفته شده بستگی داشته، و البته تعویض آینه های قدیمی نیز چیزی در حدود 25 دلار هزینه را به دنبال خواهد داشت.

    قیمت آینه 

    قیمت آینه به ابعاد، نوع شیشه، میزان ضخامت، حاشیه ها، پایه ها، و همچنین رنگ آمیزی و موارد دیگر بستگی خواهد داشت. هزینه های شیشه آینه در صورت انتخابی بودن آن نیز می تواند بسته به میزان اندازه ان و هزینه های حمل و نقل آن بستگی داشته باشد.

    هزینه نصب آینه های آنتیک قدیمی

    هزینه نصب آینه های آنتیک قدیمی با حاشیه های بزرگ شیشه ای، در صورتی که این شیشه دارای ظرافت باشد، متفاوت خواهد بود. میزان ظرافت، می تواند باعث احتمال آسیب دیدگی بیشتر آن گردیده و این احتمال خود می تواند موجب بوجود آمدن هزینه های بیشتر گردد.

    هزینه نصب آینه در هر متر مربع

    بطور استاندارد یک یک چهارم اینچ ضخامت دیوار می تواند هزینه ای بین 6 تا 20 دلار را در پی برای نصب در پی داشته باشد. این میزان قیمت گذاری به پیچیدگی دیوار، میزان ضخامت، نوع انحنای دیوار، و میزان تزییناتی بودن آینه و مواردی دیگر بستگی داشته باشد. آینه ها که دارای رنگ جلای خوبی باشند، می توانند بر روی دیوار با میزان هزینه به مراتب بیشتری نصب گردند.

    افزایش زیبایی ظاهری دیوار به کمک نصب آینه 

    نصب آینه می تواند باعث افزایش زیبایی ظاهری دیوار منزل شما نیز گردد. و البته این مورد و انتخاب آن نیز به نوع سلیقه و نوع و رنگ دکوراسیون منزل شما و همچنین نظر طراحان بستگی خواهد داشت. آینه ها از سویی دیگر نیز بر روی میزان نور منزل شما تاثیر گذار خواهند بود. به همین خاطر، می توان از آینه ها در اتاق خواب، حمام، و یا حتی حال منزل نیز بهره گرفت. آویزان کردن یک آینه می تواند علل مختلفی را در پی داشته باشد. بخصوص این که آینه های بزرگ تر نیازمند تخصص در هنگام نصب بوده و حتما لازم است موارد و تمهیدات تقویت ساختار را نیز در پی داشته باشد.

    هزینه تعویض آینه حمام

    یک آینه حمام معمولی می تواند هزینه ای د رحدود 80 تا 200 دلار را به همراه داشته باشد. یک آینه دارای قاب فلزی هزینه ای در حدود 100 تا 150 دلار را در پی خواهد داشت. البته نوع و مدل های بکار گرفته شده در آینه ها نیز می تواند متفاوت باشد. افزودن میزان 25 دلار جهت تعوض آینه قدیمی نیز نباید از قلم در این چهارچوب هزینه ها بی افتد.

    در صورتی که آینه حمام شما سنگین و بزرگ باشد، یعنی بین 30 تا 50 اینچ اندازه داشته باشد، می تواند مدت یک ساعت عملیات تعویض آن به طول بی نجامد، به همین دلیل میزان دستمزد مورد تقاضای استاد کار نیز متفاوت خواهد بود.

    بسیاری از طراحان و یا آرشیتکت ها برای طراحی دکوراسیون حمام نصب آینه ای در حدود 2 تا 4 اینچ را توصیه می نمایند. زیرا عملیات نصب و مقاوم سازی آن ها راحت تر بوده و می تواند باعث کاهش بسیار زیادی در هزنیه های شما نیز گردد.

    هزینه  آینه ها براساس نوع آینه

    شما می توانید در واقع آینه ها را در هر مکانی از منزل خود قرار دهید، ولی برخی ویژگی های اضافی وجود دارد که احتمالا اندیشیدن نسبت به آن ها و پرداخت پول بیشتر در رابطه با آن ها می تواند ارزشمند باشد. برخی از این موارد عبارتند از توانایی های ضد مه گرفتگی، و یا پوشش خارجی بهتر که بر روی شیشه به کار گرفته شده است تا بتواند در برابر زنگ زدگی مقاومت نماید. برخی از موارد همچون نور داخلی، و یا نوع قرار گرفتن بر روی دیوار نیز دارای اهمیت می باشد.

    3 نوع مدل آینه 

    آینه ها بر سه نوع می باشند، صاف، محدب و همچنین معقر. بیشتر مالکان یکی از این دو مدل را برای اتاق خواب و یا حمام خود انتخاب خواهند نمود.

    خرید آینه 

    در هنگام خرید آینه برای حمام، باید مطمئن گردید که آینه با نقره پوشش داده شده باشد، و به عنوان حفاظ دیگر، باید لایه نازکی از دیواره ها را که دارای رطوبت کافی خواهند بود را نیز از میان ببرید و سپس اینه را در جای آن نصب نمایید.

    انواع سایز آینه حمام

    آینه کوچک 16 اینچی و کوچک تر 
    آینه 16 تا 30 اینچی
    آینه بزرگ 30 تا 50 اینچی
    آینه بزرگ تر از 50 اینچی 

    هزینه های آینه حمام

    هزینه تهیه یک آینه صاف برای حمام 20 تا 100 دلار خواهد بود البته این هزینه بدون هزینه کابینت کناری آن است که در صورت حضور کابینت 200 تا 500 دلار هزینه نیز بدان افزوده خواهد شد. البته هزینه نصب نیز می تواند متغییر باشد و به میزان تخصص به کار گرفته شده بستگی خواهد داشت. هزینه نصب و تهیه آینه های بزرگ حتی می تواند به 1000 دلار و یا حتی 3000 دلار نیز بالغ گردد.

    آینه تلویزیونی 311 تا 2799 دلار
    آینه بزرگنمایی کننده 30 تا 433 دلار
    آینه دارای تزیینات 85 تا 3000 دلار
    آینه درب 30 تا 100 دلار

    • هزینه های آینه تلویزیون حمام

    یک آینه حمام دارای هزینه ای بین 311 تا 2799 دلار می باشد. یک صفحه تلویزیون ال ای دی بصورت یک آینه ایفای نقش کرده است. البته در کنار آن نیز بلندگوهایی در نظر گرفته شده است. این سیستم دارای یک ریموت ضد آب نیز می باشد، و شما حمام خود را مانند اتاق می سازد.

    • قیمت آینه بزرگنمایی کننده:

    هزینه این آینه 30 تا 433 دلار را در پی خواهد داشت. این می تواند بر روی دیوار نصب گردیده و البته می توند بر روی تاقچه نیز گذارده گردد.

    • قیمت آینه ریش تراشی یا آرایش

    آینه ریش تراشی می تواند به دیوار کنار دوش چسبیده وهزینه ای بین 12 تا 30 دلار را در پی داشته باشد. برخی از مدل های این آینه بر روی کانتر قرار داده می شود و یا می تواند بر روی دیوار نصب گردد. این مدل از آینه ها دارای مدل های نورپردازنده خاصی ای نیز می باشند، مدل های تزیینی آن دارای قیمتی در حدود 100 دلار می باشد.

    • قیمت آینه دارای تزیینات

    این چراغ ها در گوشه های آینه نصب شده و بصورت چراغ های پشت شیشه نیز طراحی شده است، هزینه این آینه 85 تا 3000 دلار می باشد. سیم انتقال برق آینه نیز از یک تامین کننده گرفته شده است، مدل دارای چراغ های جانبی هزینه ای در حدود 160 دلار می باشد، در صورتی که بدون لامپ نیز نصب گردد نیز مدل هایی برای این کار جهت این مدل از آینه در نظر گرفته شده است.

    • قیمت آینه های دری

    معمولا این مدل از آینه ها در پشت درب قرار گرفته و این مدل از آینه ها تا 68 اینچ ارتفاع نیز می باشند. آن ها می توانند بر روی درب نصب گردیده و یا بر روی گیره ای قرار خواهد گرفت. برای جلوگیری از شکستگی آینه بهتر است بر روی دیوار آویزان گردد.

    هزینه تعویض آینه رختکنی

    تعویض و هزینه های تعویض آینه رختکنی می تواند تغییرات بسیار زیادی را در پی داشته باشد. مقدار این هزینه چیزی بین 50 تا 150 دلار خواهد بود. هزینه های حمل و نقل و مالیات های آن نیز بدان افزوده خواهد شد. آینه رختکنی معمولا براساس میزان ارتفاع و عرض آینه است که تعیین قیمت گردیده و البته کیفیت جنس و نوع طرح های بکار گرفته شده روی آن را نیز باید برای این کار منظور داشت. مواردی همچون طراحی، کیفیت مواد سازنده، کیفیت و ضخامت شیشه، حاشیه سازی، رنگ زدن، و هم چنین لایه نقره ای به کار گرفته شده روی آینه رختکنی را نیز باید در تعیین مقدار هزینه مورد نظر آن تعیین کننده محسوب نماییم.

    نصب آینه بدون فریم (قاب)

    قاب آینه بطور متوسط هزینه ای بین 10 تا 100 دلار را به دنبال خواهد داشتمعمولا آینه های رختکنی بصورت دایره شکل و یا بیضی شکل می باشند. برخی از این مدل از آینه دارای نقش های ویژه ای هستند که معمولا بر روی میزان هزینه آن ها نیز تاثیر گذار خواهد بود.


    آینه ها با فریم

    آینه های دارای فریم معمولا بطور متوسط هزینه ای بین 50 تا 250 دلار را به همراه خواهند داشت. ، قاب آینه معمولا از جنس حلب، چوب، فلز، پلاستیک، سنگ مرمر، و یا موادی از این دست ساخته می گردند. یک قاب آینه استاندارد می تواند شامل یک حلقه نصب بر روی دیوار نیز باشد. این حلقه نصب آویزان سازی و یا تعویض آینه را همیشه ساده خواهد ساخت. معمولا قاب های آینه در چهار نوع می باشند، مدل امروزی (جدید)، مدل سنتی، مدل روستایی و مدل آرنیت.

    هزینه آینه های دیواری

    آینه هایی که معمولا بر روی کمد های لباس نصب می گردند هزینه ای بین 223 تا 492 دلار را بدنبال خواهند داشت. در صورت داشتن تزیینات بسیار زیاد این هزینه بین 536 تا 1230 دلار خواهد بود. البته این مدل از آینه ها بر روی کمد های دارای سه درب متصل می گردند. آینه های دارای قابلیت تا شو نیز هزینه ای بین 104 تا 211 دلار می باشند. هزینه نصب و یا همان هزینه دستمزد نصب این مدل از آینه ها 70 تا 220 دلار خواهد بود. معمولا نصب این مدل از آینه ها یک تا سه ساعت به طو.ل خواهد انجامید.

    درب های دارای آینه، معمولا بر روی یک چوب محکم میخ می گردند. معمولا آن ها از جنس فلز یا ونیل بوده و چهارچوب آن ها نیز معمولا آلومینیمی می باشد. درب های کشویی معمولا دارای درب های قابل بسته شدن بوده و این درب ها معمولا تمامی سطح داخلی کمد را پوشش می دهند.

    هزینه آینه های یک طرفه و دو طرفه

    معمولا آینه های یک طرفه و دو طرفه بطور متوسط دارای هزینه ای در حدود 100 تا 250 دلار می باشند، که این میزان هزینه علاوه بر میزان انعکاسی بودن و امنیت آن ها می باشد. با این وجود، آن ها باید بر روی دیوار نصب گردند. یک سمت اینه باید تیره بوده تا بتواند ماموریت خود را به خوبی به انجام برساند. مدل دیگر نصب این مدل از آینه ها نصب آن ها بر روی پنجره ها بصورت و یا به جای شیشه می باشد.

    میزان هزینه شیشه های هوشمند در آینه

    هزینه شیشه های هوشمند هزینه ای بین 499 تا 8999 دلار را به دنبال خواهند داشت. مدل هایی از این قبیل آینه ها طراحی شده است که می توانند بصورت آینه و تقویم باشند، یا این که اعلام هوا نمایند، و حتی می توانند موسیقی پخش نمایند. مدل دیگری از این دست از آینه ها، آینه های دارای ال ای دی می باشد که می توانند به یک تلفن و یا حتی کامپیوتر نصب گردیده و یا از طریق بلوتوث فعال گردند و معمولا هزینه این مدل از آینه ها 249 تا 775 دلار خواهد بود.

    قیمت آینه های سه طرفه

    یک آینه سه طرفه معمولا دارای یک آینه بزرگنمایی کننده می باشد. این مدل از آینه ها بصورت یکی وسط و دو تا در دو طرف نصب می گردند و این شیوه نصب آنها معمولا هزینه ای در حدود 32 تا 102 دلار را به دنبال خواهد داشت. یک آینه سه طرفه معمولا بر روی جای دارو یا همان قفسه داروی حمام نصب می گردد. این شیوه نصب معمولا هزینه ای در حدود 69 تا 1466 دلار در پی خواهد داشت. شما معمولا هنگامی که بصورت آینه جعبه دارویی نصب می گردند درب وسطی را که همان آینه وسطی است را باز و بسته می نمایید.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار