جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای خرید انواع برند باتری سمعک ریواک، انرژایزر
    1400/2/15

    راهنمای خرید انواع برند باتری سمعک ریواک، انرژایزر

    مجموعه باتری های بخش پزشکی همیشه با این پرسش روبرو بوده اند که آیا دارای سطح کیفی مناسبی می باشند یا خیر. علت این امر پیدا شدن سر و کله باتری سمعک رایواک می باشد. همیشه بخش های مختلف باتری سازی در بخش های بهداشتی و درمانی علاقه مند بوده اند که به مشتریان خود محصولاتی با کیفیت و مناسب را ارائه نمایند.

    قبل از پیدا شدن سر و کله باتری سمعک ریواک، تحقیقات زیادی را در خصوص باتری های پزشکی صورت داده بود، و البته مجموعه عوامل مختلفی می توانند بر روی بخش های پزشکی تاثیر گذار خواهند بود.

    در این خصوص کیفیت موارد و بخش های مختلف موضوعی است که اولویت نخست را به خود اختصاص می دهد. باتری های بخش پزشکی همیشه بالاترین کیفیت را در میان باتری ها ایفا می نمایند، و تضمین می دهند که باتری سمعک ریواک می توانند تمامی استانداردهای لازم را به مشتریان خود ارائه نمایند. باتری سمعک ریواک(RAYOVAC) امروزه به عنوان باتری های درجه 1 در صنعت باتری سازی و توزیع باتری دارا می باشد.

    مقایسه باتری سمعک انرژایزر و دوراسل با باتری سمعک ریواک(RAYOVAC)

    باتری سمعک ها از نظر عملکرد

    باتری سمعک انرژایزر در صنعت باتری سازی به داشتن طول عمر زیاد معروف بوده و بالاترین طول عمر باتری ها را در بخش باتری های AA باتری های ساخته شده انرژایزر ایفا می نمایند. ولی مطالعات ثابت کرده اند که باتری های ساخت شرکت ریواک نیز به میزان باتری های انرژایزر دارای طول عمری بسیار طولانی می باشند.

     باتری سمعک ها از نظر قیمتی

    از نظر قیمتی دارای سطح قیمتی بسیار مناسب نیز می باشند، همیشه قیمت در هر بخشی می تواند نقشی اساسی را ایفا نماید، مشتریان همیشه در صدد یافتن راه هایی برای صرفه جویی بیشتر می گردند، و این باعث می شود تا در هر زمینه به دنبال یافتن به صرفه ترین انتخاب ممکن باشند، ولی با این وجود، این حقیقت نیز همیشه وجود داشته است که اجناس با کیفیت دارای قیمت بالایی نیز می باشند. باتری های ریواک همواره از مدل های همتراز خود با برندهای انرژایزر و یا دوراسل قیمتی پایین تر دارد، در عین حال، به همان میزان دارای سطح کیفی بسیار بالایی نیز می باشد.

     باتری سمعک ها از نظر طول عمر باتری در داخل محفظه اصلی

    باتری سمعک های انرژایزر(Energizer) همیشه دارای طول عمری بسیار مناسب را دارند، باتری های سری AA و AAA ساخت شرکت انرژایزر می توانند تا 20 سال در بسته بندی خود عمر می نمایند، و باتری های 9V شرکت انرژایزر(Energizer) نیز البته می توانند تا 10 سال در بسته های خود سالم باقی بمانند.

    ما به شما تضمین می دهیم که باتری سمعک ریواک نیز دقیقا به همین میزان طول عمر خواهند کرد. باتری های 9V ریواک(RAYOVAC) همیشه دارای بسته بندی زیبا و بسیار مناسب بوده و این بسته بندی می تواند باتری را از صدمات جانبی و یا تصادفی به میزان بسیار زیادی حفظ نماید. باتری های ریواک(RAYOVAC) همیشه از نظر مدار کوتاه خود دارای تضمین کارکرد نیز می باشند.

    باتری سمعک ها از نظر تفاوت ها

    تفاوت اصلی میان باتری سمعک های انرژایزر و ریواک در اندازه باتری های 9V آن ها می باشد. باتری 9 ولتی ریواک با باتری های 9 ولتی ساخت شرکت های انرژایزر و دوراسل از نظر اندازه متفاوت می باشد. باتری های 9 ولت ریواک از نظر اندازه دارای طولی بلند تر از باتری های 9 ولتی ساخت شرکت دوراسل می باشند.

    مقایسه باتری سمعک انرژایزر با باتری سمعک دوراسل

    مزیت ها و نکات منفی باتری های دوراسل و انرژایزر تقریبا با یکدیگر مشابه می باشد، ولی با این حال باید بزرگ ترین تفاوت این دو مدل باتری را قیمت این دو نامید. باتری های انرژایزر به علت داشتن باتری هایی با میزان طول عمر بیشتر مقدار اندکی با باتری های دوراسل تفاوت قیمت داشته و کمی گران تر می باشند. هر دوی این باتری ها دارای انواع باتری های AA، AAA و 9 ولتی می باشند، البته هر دوی این شرکت ها باتری های قابل شارژ نیز می سازند. به همین علت قیمتی است که باتری های دوراسل میزان طرفداران به مراتب بیشتری را دارا می باشند.

    باتری سمعک ریواک در چهار سایز و رنگ مختلف

    باتری زرد رنگ یا همان سایز 10 کوچک ترین باتری بوده و کمترین میزان طول عمر را دارا می باشند. مدت زمان عمر این باتری کمتر از 3 روز می باشد. این سایز از باتری در بسته های 24 عددی آماده بوده و همگی عاری از جیوه می باشند.

    باتری نارنجی رنگ یا همان باتری سایز 13 نیز جزء باتری های کم عمر و کوچک محسوب می گردد. این باتری مدت زمانی کمتر از 10 روز عمر دارد و تقریبا در بسته های 24 تایی آماده فروش می باشند، این باتری ها نیز عاری از جیوه ساخته شده اند، به همین خاطر این نوع محصولات را دوست دار محیط زیست نیز می نامند. طول عمر این مدل از باتری ها تقریبا 30 درصد بیشتر از انواع مشابه خود می باشد. کارآمدی و بهره وری این باتری مناسب بوده و تقریبا تمامی مشتریان از خرید آن رضایت داشته اند. نوع ساخت این باتری به صورتی است که واقعا باعث لطمه وارد کردن به محیط زیست نخواهد شد.

    باتری قهوه ای رنگ یا همان باتری 312 نیز جزء باتری های کم عمر و کوچک محسوب می گردد. این باتری مدت زمان عمری به طول دو هفته یا 15 روز خواهد داشت. این باتری پر طرفدار ترین نوع باتری محسوب می گردد. این باتری در بسته های 24 عددی موجود می باشد، و همانند دو مدل دیگر نیز عاری از جیوه ساخته شده است. تقریبا بیشتر افرادی که از سمعک استفاده می نمایند از این مدل باتری برای آن بهره برداری خواهند نمود.

    باتری سمعک ریواک(RAYOVAC)

    ریواک را باید یکی از پیشگامان در عرصه صنعت تولید باتری سمعک نامید. این شرکت بالاترین فناورهای به روز این حوزه را در محصولات خود جای داده است. این شرکت بصورتی دیجیتال تمامی محصولات خود را تست کرده و به همین دلیل تقریبا تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی بر خوردار بوده و تقریبا محصولاتی مطمئن محسوب می گردند. تقریبا اگر یک بار از محصولات ریواک استفاده نمایید، مشتری دائمی این محصولات گردیده و دیگر محصولی دیگر را انتخاب نخواهید کرد.

    باتری های سمعک ریواک محصولی درجه یک بوده و بالاترین و طولانی ترین دوره عمر را در میان تمامی انواع باتری های سمعک موجود دارا می باشد. در باتری های سمعک ریواک از فن آوری کنترل انتشار کاتود هوایی استفاده می شود، و در این سیستم یک سوراخ هوا نیز در نظر گرفته شده است. به این ترتیب باتری در طی دوره عمر خود می تواند بطور دائم از جریان هوا بهره مند گردیده و کاتود هوایی آن بصورتی بی وقفه ادامه داشته باشد. به همین خاطر است که کلیه محصولات این شرکت از کلیفیت بسیار بالایی برخودار می باشند.

    توجه داشته باشید که باتری ریواک سایز 10 (باتری ریواک زرد) بر روی پاکت خود دارای اسامی ای متفاوت می باشد، (Proline, Advance Extra, Loud N Clear, Maximum, Ultra) و بسیاری اسامی دیگر، ولی تمامی این محصولات از یک نوع کیفیت برخوردار بوده و در تمامی آن ها کیفیتی مشابه بمورد اجرا گذارده شده است. باتری های ریواک مخصوصا سایز ، 10 سایز 13، سایز 312 و سایز تمام در ایالات متحده آمریکا تولید می گردد.
    این مدل باتری ها تقریبا برای تمامی انواع سمعک ها مناسب می باشند. و تقریبا طول عمری در حدود 3 سال در صورتی که از بسته خارج نشوند خواهند داشت.