جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای خرید قاب آینه چوبی
    99/11/17

    راهنمای خرید قاب آینه چوبی

    قاب آینه ای ساده و در عین حال زیبا، بدون تزیینات و کنده کاری، دو رنگ، با تزیین بوسیله رنگ های ترکیبی. مزیت بزرگ این محصول، پالیش شدن بسیار یکدست و زیبا و براق آن می باشد، جلای که این پالیش شدن به این محصول بخشیده است می تواند زیبایی ای فوق العاده را به محصول مورد نظر نمایش دهد.نمای ساده محصول باعث جلوه نمایی بیشتر گردیده و البته در کنار جذابیت دارای کیفیت و میزان استقامت آن نیز باعث می شود شما از خرید آن احساس پشیمانی نداشته باشید.

    قاب آینه در تزیین و زیباتر سازی هر چه بیشتر آینه شما کمک می نماید، آینه ها خود البته می توانند در زیباتر سازی منزل، بزرگ تر نمایش دادن فضای داخلی منزل، تزیین محیط داخلی منزل، و بسیاری دیگر از موارد تاثیرگذار باشند. شما ممی توانید از آینه ها به مقاصد مختلفی ای بهره بگیرید. در کنار موارد کاربردی ای که برای آینه ها در این جا به ان ها اشاره نمودیم، قاب یک اینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

    قاب آینه چوبی

     

    معمولا قاب آینه چوبی دارای پرستیژ و زیبایی ای به مراتب بالاتر از موارد دیگر خواهند بود. قاب ها هم در زیبایی نمای آینه و هم در تکمیل دکوراسیون منزل موثر می باشند. معمولا قاب ها از جنس های مختلفی ساخته می گردند، شما به کرات تاکنون حتما آینه های مختلفی را در سایز هایی متفاوت با قاب هایی چوبی، فلزی، پلاستیکی، گچی و مواردی دیگر ملاحظه کرده اید.

    البته از نظر شکل هندسی نیز قاب ها دارای طرح ها و نقشه های متفاوت می باشند. برخی از قاب ها حال از هر جنسی که باشند، دارای ظاهری هندسی بوده و برخی دیگر از طرح های غیر هندسی بهره می گیرند.معمولا دو مدل قاب آینه چهارگوش و گرد را باید رایج ترین مدل های قاب آینه معرفی نمایی.

    قاب آینه چوبی گرد

     

    قاب آینه هر چقدر هم از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت باشند دارای طرح های متنوعی می باشند. یکی از رایج ترین مدل های قاب آینه به خصوص قاب آینه چوبی شکل دایره ای آن می باشد. به اصطلاح ما به قاب چوبی دایره ای شکل، قاب آینه چوبی گرد می گوییم. این قاب ها می توانند تاثیرات بسیار زیادی در هر چه زیباتر نشان داده محیط داخلی منزل و یا حتی بزرگ تر نشان دادن تصویر محیط داخلی منزل به ما کمک نمایند.

    مدل های قاب آینه گرد چوبی

    معمولا آینه های دارای قاب های گرد چوبی در طرح هایی همانند چند تایی، و یا تکی به کار گرفته می شوند. شکل چندتایی آن ها می تواند در طرح های مستطیل و مربع و اشکال دیگر هندسی باشد که موضوع مورد بحث ما البته در این قسمت قاب های آینه دارای طرح گرد می باشد.

    مزیت بزرگ آینه های گرد به خصوص این نکته می باشد که آینه مد نظر شما دارای یک نقطه کانونی خواهد بود. نقاط کانونی دارای مزیت های دیگری می باشند، مثلا می توانند نور را به خوبی منعکس نمایند، می توانند تصاویر را به خوبی بازتابی نمایند و موارد دیگری از این دست.

    مزیت قاب آینه چوبی گرد

    بزرگ تر نمایش دادن اتاق به کمک آینه های برخوردار از قاب چوبی گرد،قاب آینه چوبی گرد دارای مزیت دیگری هستند که می توان از آن مزیت به بزرگنمایی کردن فضای داخلی منزل می باشد، شما می توانید آینه را در محل خاصی ای اتاق و یا منزل قرار دهید، مثلا در بالای تخت، یا بحاری و شوفاژ و مواردی از این دست، به کمک انعکاس تصویری که از فضای داخلی منزل در محیط اینه باقی می ماند، می توان تصویر فضای داخلی منزل را در اندازه ای به مراتب بزرگ تر از آن چیزی که هست نمایش داد.

    قاب آینه چوبی ساده

     

    آینه ها وسائل تقریبا اساسی هر منزلی به شمار می روند، امروزه که تمایل به زیباتر سازی نمای داخلی منزل طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است، مردم بیشتر سعی دارند تا از هر شیی که در داخل منزل قرار دارد به عنوان دکوراسیون بهره بگیرند. تمایل به استفاده از وسائل دکوری امروز تقریبا به اندازه هایی بی سابقه رسیده است. افراد زیادی هستند که می خواهند از آینه ها برای تکمیل دکوراسیون منزل خود استفاده نمایند.

    برای استفاده کردن از آینه ها به عنوان دکوراسیون مهم ترین چیزی که باید به آن توجه نمود قاب آینه محسوب می گردد. معمولا از آینه های دارای قاب چوبی بیشتر از سایر انواع مواد به عنوان قاب بهره گرفته می شوند. آینه های دارای قاب چوبی هم زیبایی و سادگی بیشتری را در اختیار داشته و هم نسبتا قیمت متناسب تری را دارا می باشند.. مردم هم علاقه نسبتا زیادی به آینه چوبی از خود نشان می دهند، کمتر می توان افرادی را پیدا کرد که اینه هایی با قاب های ساخته شده از مواد مختلف را به اینه های دارای قاب چوبی ترجیح بدهند.

    قاب چوبی منبت کاری شده

    قاب های مختلفی را می توان برای یک آینه یا حتی یک عکس و یا ساعت و مواردی از این دست به خوبی در نظر گرفت، معمولا قاب چوبی دارای طرح و الگوهایی متفاوتی می باشند و زیبایی خاصی را نیز به آن ها بهره گیری از همین طرح و الگو ها خواهد داد. منبت کاری یکی از همین طرح و الگوهایی که می تواند بر روی قاب های چوبی به کار رفته شود به شمار می رود.

    تاثیر قاب چوبی منبت کاری شده

    قاب چوبی که از منبت کاری بهره گرفته باشد می تواند به میزان بسیار زیادی ارزش یک تابلو، یک تصویر، یک تابلو فرش و خصوصا آینه ای که به عنوان قاب از این مدل قاب تحت عنوان قاب چوبی منبت کاری شده بهره می گیرد را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. شما یک تابلو فرش را تصور کنید که داخل یک قاب چوبی با بهره گیری از منبت کاری زیباتر شده است به چه میزان می تواند ارزش بالایی داشته باشد. اینه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    آینه های دارای قاب چوبی منبت کاری شده

    آینه چوبی ای که از یک قاب چوبی منبت کاری شده بهره می گیرند، می توانند ارزش بالایی را داشته باشند. مثلا اگر شما می خواهید یک آینه بزرگ در اتاق پذیرایی خود نصب نمایید، بهترین گزینه استفاده از یک قاب چوبی منبت کاری شده در شکل مستطیل شکل یاهمان چهارگوش می باشد. واقعا می تواند نمای اتاق پذیرایی شما را به میزان بسیار زیادی هر چه زیباتر نماید.

    انتخاب طرح برای منبت کاری روی قاب های چوبی

    نخستین چیزی که حتما لازم است بر روی یک قاب چوبی به کار گرفته شود، نخست طرحی است که قرار است منبت کاری گردد. معمولا طرح هایی که به منظور منبت کاری بر روی قاب ها مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند در اکثر اوقات شامل طرح ها و نقش های مختلفی گردد که در آن ها از گل بهره گرفته شده است. البته در اکثر این مدل های گل دار سعی می شود از گل های دارای برگ نیز استفاده گردد. البته نباید طرح هایی که به کمک تصاویر پرندگان و یا حتی حیوانات در اندازه های کوچک زیبا می گردند را نیز از قلم انداخته و در این میان نادیده انگاشت.

    قاب آینه مدرن

    آینه همیشه از وسائلی است که در منازل استفاده می شود، و از ان جا که امروزه گرایش بسار زیادی را نسبت به تزیین خانه ها و هر چه بیشتر زیباسازی یک منزل شاهد هستیم، آینه نیز از قلم در این میان نیافتاده و همواره تلاش بر این است تا آینه ها و چهره ان ها را دقیقا با نوع و سبک دکوراسیون منزل خود تطبیق دهیم.

    بهترین کار برای تزیین کردن و هماهنگ سازی یک آینه با دکوراسیون داخلی منزل استفاده از قابی هم سبک با دکوراسیون داخلی منزل می باشد. خوب در این صورت ناگفته پیداست که در صورتی که سبک دکوراسیون منزل شما مدرن باشد، ناچارید از قاب های آینه مدرن برای تزیین اینه خود بهره بگیرید.


    قاب آینه مدرن و حمام

    یکی از قسمت هایی از منزل که در آن از قاب مدرن برای آینه ها به میزان بسیار زیادی استفاده می شود، در آینه هایی است که در حمام ها شاهد آن ها هستیم. این موارد در استفاده از آینه های بزرگ در حمام ها به مراتب بیشتر از سایر انواع قاب ها مشاهده می گردد. در واقع می توان این چنین ادعا کرد که قاب های مدرن را غالبا برای آینه هایی که قرار است در حمام نصب شوند مورد بهره برداری قرار می دهند.

    قاب آینه ام دی اف

    در حال حاضر، گرایش بسیار زیادی به استفاده از ام دی اف و همچنین انواع مختلف آن در منازل ایرانی را شاهد هستیم، ام دی اف به قدری طرفدار پیدا کرده است که در حال حاضر، جزء اولویت های افراد برای تزیین منازل خود مورد بهره برداری قرار می گیرد، کمدهای ام دی اف، کف پوش های ام دی اف، دیوارها و سقف های کاذب ام دی اف و موارد بسیار زیاد دیگری که می توان به ان ها اشاره نمود.

    استفاده از قاب های ام دی اف در تزیین منازل

    براساس آن چیزی که در بالا به ان اشاره نمودیم، قاب های ساخته شده از جنس ام دی اف نیز می تواند دارای کاربرد بسیار زیادی در منارل باشد، می توان از قاب های ام دی اف، برای تزیین اینه، قاب های عکس، تابلو ها به خصوص تابلو فرش ها و موارد بسیار زیاد دیگر مورد بهره برداری قرار داد.

    ضرورت تطبیق دادن طرح قاب ام دی اف با دکوراسیون داخلی منزل

    از ان جا که همه در تلاش برای هماهنگ سازی اینه ها و قاب ها و تابلو ها و تقریبا تمامی موارد تزیین منزل با یکیدگر می باشند، به همین جهت، استفاده از قاب های اینه از جنس ام دی اف نیز ضرورت خواهد داشت تا به صورتی کامل و صد در صد نمای خود را با نمای تزیینات دکوری ای که در اطراف آن قرار گرفته است تطبیق داده شود.


    قاب آینه چوبی دست ساز

     

    از روی مطالبی که در همین مقاله ارائه نموده ایم تقریبا می توان به اهمیت ساخت یک قاب چوبی مخصوص آینه آن هم از نوع دست ساز آن تاکید ورزید. البته قاب اینه چوبی دست ساز در اکثر موارد لازم خواهد بود که منقش به منبت کاری نیز باشد، زیرا ارزش قاب چوبی به خصوص در صورتی که دست ساز باشد به طرح تزییناتی ای که روی آن به کار گرفته می شود خواهد بود و در صورتی که ما بخواهیم از طرح های منبت برای تزیین قاب اینه خودمان بهره مند گردیم، دست ساز بودن آن می تواند امتیاز بسیار بزرگی برای آینه مد نظر ما قرار بگیرد.

    قیمت قاب آینه چوبی دست ساز

     

    یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که قاب های آینه های چوبی دست ساز با آن دست به گریبان می باشند، قیمت آن ها به شمار می رود. به علت تلاشی که فرد بر روی ساخت یک قاب چوبی به انجام می رساند، در اکثر موارد این مدل از قاب ها که دارای منبت کاری آن هم از نوع دستی آن می باشند دارای قیمت هایی حتی تا مواردی گزاف نیز خواهند بود.

    قاب آینه دیواری

    آینه ها معمولا وسائلی به شمار می روند، که در حالت آویزان بودن روی دیوار می تواند جلوه و زیبایی به مراتب بیشتری را دارا باشند.قاب آینه دیواری می توانند در هر جایی از منزل به کار گرفته شوند، شما تقریبا در هر مکانی از داخل یک منزل تاکنون تجربه مشاهده آینه را دارا می باشید، اینه دیواری در اتاق خواب، اتاق پذیرایی، اتاق بچه ها، در قسمت رخت کن و یا ورودی منزل، حتی در داخل فضاهایی همچون سرویس های بهداشتی نیز تا کنون شاهده نصب اینه های دیواری بوده اید.


    تزیین آینه دیواری به کمک قاب مخصوص آبنه دیواری

     

    به هر صورت تقریبا باید ادعا داشت که زیبایی یک آینه در اکثر موارد و تا درجه بسیار بالایی مدیون قابی است که برای آن استفاده می شود. در صورتی که شما تمایل به بهره گیری از آینه ای زیبا و مناسب برای دکوراسیون منزل خود می باشید، بهترین راه و به صرفه ترین شیوه استفاده از یک قاب آینه آن هم هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد.

    ساخت قاب آینه چوبی

    از آن جایی که قاب آینه نیازمند ساخته شدن و هماهنگ شدن با دکوراسیون منزل را دارا می باشند، بهترین کار و اصولی ترین استراتزی ای که می توان برای آن ها در نظر گرفت، ساخته شدن قاب اینه در طرح ها، اندازه ها، جنس های مختلف و موارد بسیار دیگر می باشد که البته در این میان نقش سایز و اندازه را نیز نباید از قلم انداخت. به این ترتیب می توانید به راحتی برای یک منزل قابی مناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل به وجود بیاورید.

    انتخاب قاب آینه چوبی 

     

    همه به خوبی از این حقیقت آگاهی داریم که قاب آینه در صورتی که از نوع چوبی باشند دارای قیمت تقریبا بالایی خواهند بود. برای این که بتوانیم هم قاب آینه ای مناسب و هماهنگ برای فضای داخلی مد نظر خود در مکان های مختلف منزل بوده و هم این که از میزان هزینه کردن زیاد جلوگیری نماییم بهترین راهکار استفاده از قاب های چوبی به صورت از قبل ساخته شده می باشد.

    قاب آینه چوبی دارای تزیینات فلزی

     

    محصولی منحصر به فرد و زیبا، ساخته شده در ساختاری شش ضلعی که جذاابیت آن را افزایش داده است. استفاده از تزیینات جانبی بر روی ساختار آن باعث افزایش میزان زیبایی آن نیز گردیده است، کنده کاری های روی تزیینات فلزی نیز می تواند مزیت و زیبایی بیشتری برای آن محسوب گردد. رنگ آمیزی زیبا، و ترکیب رنگی متفاوت چوب و فلز همگی باعث جذابیت بیش از حد آن نیز گردیده است. محصولی با کیفیت و با دوام که واقعا باعث دلگرمی در هر منزلی خواهد بود.

    قاب آینه چوبی با حکاکی های ریز

    یک محصول زیبا و با کیفیت، کیفیت ساخت این محصول بسیار مناسب بوده از جنس چوبی مقاوم و گران قیمت، طرح های حکاکی روی محصول بسیار زیبا و منظم طراحی شده است و همگی از کیفیت و ریزه های کاری های بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند، مزیت بزرگ این محصول جلا داده شدن بوسیله استفاده از میزان مناسبی ماده جلا دهنده می باشد که دیگری نیازی به رنگ آمیزی مجصول احساس نگردد. یک محصول کاملا جوبی با زیبایی و استفاده از حکاکی های دستی، محصولی زیبا و با کیفیت را در اختیار شما قرار داده است.

    قاب آینه چوبی با طرحی باستانی

    قاب آینه ای بسیار زیبا از جنس چوبی با دوام که در کنار کیفیت بالا دارای طرحی بسیار زیبا است که واقعا نمای ظاهری آن را همانند محصولات عتیقه ساخته است. حکاکی های روی کار واقعا زیبا و منظم، با سیکی باستانی می باشد که هم نمای زیبا و کلاس بالایی را به آن بخشیده و هم باعث زیبایی خاصی در فضای داخلی منزل خواهد گردید که علاوه بر زیبایی ذاتی خود، دارای جذابیت و طرحی دارای اصل نسب نیز می باشد. این محصول در سایز های مختلف آماده بوده و می تواند در هر مکانی که در منزل نصب گردد، زیبایی خاصی را به محیط اطراف آن خواهد بخشید.

    قاب آینه چوبی مدل چینی

     

    این محصول با سبکی چینی و ظاهری خاص مناسب فضای حمام می باشد، آینه ای در اندازه ای متوسط که وافعا محصولی مناسب برای تزیین محیط حمام منازل خواهد بود. ساختار و یا همان چهارچوب دور آینه چوبی بوده که البته تزیینات آن همانند آجرچینی های قدیمی نیز می ماند.

    یک محصول بسیار زیبا و ظریف که واقعا نمای زیبایی را دارا بوده و می تواند باعث زیبایی هر محیطی گردد، ابن محصول به دلیل زیبایی حاشیه های آن و طرح خاصی ای که قاب آن دارد و شکلی غیر هندسی را بدان بخشیده است نیز زیبایی جانبی دیگری را به خود اختصاص داده است.

    قاب آینه چوبی مدل روسی

     

    یک محصول زیبا، با ترکیبی ساده و در عین حال دارای کیفیتی بسیار عالی، ساخته شده از چوب روسی بسیار مقاوم، طرحی روسی با تزیناتی ساده و بسیار زیبا، دارای رنگ طلا که واقعا باعث جذابیت محصول گردیده است.

    این محصول دارای طرحی مربوط به قرن 19 بوده که واقعا جالب و دلنشین حواهد بود. طرح ساده و بی آلایش آن اچازه استفاده از آن را در هر قسمتی از منزل نیز خواهد داد. این محصول مناسب را می توانید در مکان های محکم نصب نمایید زیرا میزان چگالی آن بالا بوده و می تواند در صورت شل بودن محل نصب باعث افتادن آن گردد.

    قاب آینه چوبی کایرن

     

    یک محصول شیک و بسیار با ارزش، دارای تزییناتی ساده که در حاشیه آن می توانید فضای زیادی را جهت نگهداری تزیینات و دکوراسیون منزل و یا لوازم لازم اختصاص دهید.

    دارای کنگره های زیاید بوده که می توان از آن برای نگهداری وسائل مختلف بهره برداری نمود. محصولی با کیفیت و خوش ساخت، تزیین شده با رنگ طبیعی چوب و استفاده از روغن جلا که باعث زیباتر شدن هر چه بهتر محصول نیز گردیده است و شما می توانید از آن مخصوصا در اتاق خواب و یا محل ارایش خود بهره بگیرید.

    این محصول خود می تواند موجب سازمان دهی بیشتر و بهتر فضای ممنزل شما نیز گردد. طول ابعاد آن 16 در 20 اینچ می باشد که اندازه ای نسبتا بزرگ محسوب گردیده و می تواند موجب نگهداری وسائل مختلف نیز گردد. طول محفظه نگهداری وسائل آن 4 اینچ می باشد.

    قاب شیشه ای دارای حکاکی

     

    یک محصول بسیار زیبا و دل انگیز، دارای حکاکی های تو خالی که به میزان ظرافت و زیبایی کار افزوده و باعث افزایش جذابیت کار نیز می گردد.

    این زیبایی در کنار جلایی که بر روی کار اعمال شده است باعث جذابیت بیش از پیش محصول نیز گردیده است و می توانید، محصولی بسیار زیبا و دارای ریز کاری بسیار زیبا و که علاوه بر زیبایی کار باعث جذابیت بیشتر منزل شما نیز خواهد گردد.

    این محصول را باید افتخار خود در این صنعت بنامیم. دامنه محصولات ما بسیار زیبا و با کیفیت بوده و می توانید از زیبایی آن را از آن خود نمایید. می توان از این مدل قاب برای تصاویر نیز بهره برداری نمود، البته زیبایی آن در حاشیه آینه ها بسیار مطلوب تر می باشد.

    قاب آینه چوبی با رنگ طلایی

     

    طرح چوبی دارای کنده کاری های توخالی به مراتب زیبایی که واقعا جلوه ای خیره کننده را به فضای منزل شما خواهد بخشید. زیبایی کار به قدری زیاد است که هر چشمی میتواند از دیدن آن محسور گردد. اندازه بزرگ قاب باعث می شود تا آینه ای بسیار بزرگ در آن قرار گرفته و مناسب برای فضای بزرگ و یا حال منزل باشد. محصولی بسیار زیبا و با کیفیت و در عین حال مناسب که می توانید از آن تا سال ها استفاده نمایید.

    قاب چوبی شیر ماجیسا

     

    قاب آینه چوبی با تزییناتی رنگی و حکاکی ای بسیار زیبا، با طرح طاووس که به صورت بیضی ساخته شده و در دو سایز بزرگ و کوچک می باشد. طرحی زیبا و دارای تاقچه زیر آینه که می توان از آن برای قرار دادن وسائل ضروری استفاده نمود.

    این آینه با این طرح زیبا و حکاکی می تواند باعث جذابیت بیشتر فضای منزل گردیده و زیبایی ذاتی آن می تواند باعث جلب توجه هر فردی به آن گردد. این محصول بسیار با کیفیت و زیبا و با ارزش می تواند در هر منزلی جای خود را باز نموده و باعث جذابیت بیشتر ظاهر هر منزلی گردد.

    قاب چوبی آینه دست ساز

     

    یک وسیله تزیینی از جنس چوب بسیار زیبا که مخصوصا برای زیبایی و جذابیت بیشتر منزل به کار گرفته خواهد شد. این محصول باعث جذابیت بیشتر منزل گردیده و طرح و رنگ بسیار زیبای آن نیز می تواند باعث جذابیت منزل گردد. ما در این محصول از رنگ های زیبای طبیعی استفاده کرده و طرحی بسیار زیبا را دارا می باشد.

    این محصولی جذاب و زیبایی بوده و می تواند باعث جذابیت بیشتر فضای منزل گردد، این طرح می تواند باعث جذابیت بیش از پیش منزل گردیده و طرح قدیمی فرم آن نیز می تواند به زیبایی کار بی افزاید. در این محصول که از جنس چوب ساخته شده است، شما می توانید محصولات بیشتری را نیز از این طرح فراهم آورید، و باید بدانید که این محصول از گل و فلز نیز ساخته شده است که کیفیتی بسیار بالا را نیز دارا می باشند.

    قاب آینه چوبی طرح ویکتوریایی

     

    یک طرح زیبا و خارق العاده و بسیار ظریف، دارای ریزه کاری ای بسیار مناسب و طرحی بسیار زیبا، تزیین شده بوسیله روغن جلا، و ترکیبی بسیار خاص که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب نمایید، تاقچه کوچک زیر آن، علاوه بر جادار بودن م یتواند موجب زیباتر شدن فضای منزل و کامل کردن ترکیب زیبای آینه مورد نظر ما گردد، این محصول ساخته شده از چوب بسیار با کیفیت که دارای طرح ساختی بسیار زیبا بوده و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

    تزیینات کنده کاری دور آن که بصورت طرح های مختلف ساخته می شود به زیبایی کار جذابیت به مراتب بیشتری بخشده و موجب گردیده است تا کار بسیار مانده گار تر و پر طرفدار تر محسوب گردد.

    قاب چوبی آینه طرح ویکتوریای مدل آمریکایی مربوط به قرن 20

     

    طرحی زیبا و بسیار بیاد ماندنی با ریزه کاری های طراحی بسیار زیاد، با رنگی دلنشین و خاطره ساز که همگی موجب گردیده است تا این محصول، محصولی با کیفیت و پر طرفدار محسوب گردد. ابن آینه در هر محیطی زیبایی و نمای خود را به رخ کشیده و حکاکی های دور آن نیز باعث افزایش ارزش بیش از پیش این محصول می گردد، شما می توانید به کلاس و جذابیت منزل خود تنها با استفاده از این مدل از آینه های بسیار خوش ساخت و زیبا بشدت اضافه نمایید.

    قاب آینه چوبی عصر ویکتوریایی

     

    یک قاب آینه چوبی بسیار زیبا با طرح عصر ویکتوریایی که در اندازه های متوسط بزرگ و کوچک ساخته شده و در رنگ های مختلف نیز در دسترس می باشد. این طرح قدیمی و با کنده کاری های زیبا و منحصر به فرد، محصولی بسیار ارزشمند برای یک منزل محسوب می گردد و می تواند باعث جذابیت بیشتر محیط نیز گردد.

    این محصول دارای پایه نگهدارنده بوده و می تواند بر روی میز نیز با تکیه بر روی پایه های خود نیز بی ایستد. البته می توان آن را بر روی دیوار نیز نصب نمود. ظرافت و زیبایی این طرح نیز بسیار جذاب و دل انگیز بوده و می تواند باعث زیبایی و جذابیت بسیار بیشتری نیز نسبت به سایر محصولات هم سطح خود گردد. می توان از این نوع قاب به جای آینه برای قاب عکس نیز استفاده شود.

    قاب آینه چوبی دارای انجنا

    یک قاب چوبی بسیار زیبا و در عین حال ساده با جذابیتی زیاد که دارای انحنایی بسیار زیبا در قسمت های انتهایی و بالایی آن می باشد، دو طرح حکاکی نیز بر روی دو گوشه آینه قرار داده شده است که زیبایی ای خاص را به آن بخشیده است. کیفیت ساخت آن و نوع چوب بکار گرفته شده در آن بسیار خوب و با کیفیت بوده و می تواند باعث جذاب تر شدن محصول در فضای منزل گردد.

    یک قاب آینه بسیار زیبا و جذاب دارای طرح و حکاکی ای منحصر به فرد و عالی که دارای ساختاری بسیار دل انگیز است، دارای پایه ای بسیار زیبا می باشد که دو طرح کناری و قسمت زیرین آینه کل کار را بسیار زیبا ساخته است. تاج آینه نیز از کنده کاری بسیار جذابی بهره گرفته که می تواند باعث جذابیت بیشتر آن گردد، در کل محصولی است که باعث زیبا تر شدن فضای داخلی منزل شما خواهد شد.

    قاب شیشه ای مونیکا

     

    قاب شیشه ای شبیه قاب های فازی با رنگ طلایی، با حکاکی ای بسیار زیبا که می توانید از دیدن واقعا لذت ببرید، طرحی با شکوه و زیبا که می تواند به صورت بسیار دلنشینی در هر منزلی خود را زیبا جلوه دهد. این طرح، بسیار زیبا بوده و مخصوص آینه های دیواری می باشد، زیبایی حکاکی دور آن واقعا به ارزش این اثر منحصر به فرد افزوده است.

    قاب آینه چوبی با کنسول

    قاب آینه ای واقعا زیبا که با کشوهای زیرین خود بسیار زیبا و جذاب به نظر خواهد رسید. دارای دو طرح زیبا در دو طرف آینه که آینه بیضی آن واقعا در وسط این دو طرح زیبا و جلوه ای دلنشین به خود خواهد گرفت. کشوهای بسیار زیبای آن نیز می تواند باعث جذابیت بیش از حد نمونه مورد نظر ما شود. این طرح به دیوار پیچ شده و بسیار محکم در جای خود باقی خواهد ماند.

    قاب آینه چوبی آنتیک اشرافی

    قابی بسیار زیبا و شیک که بصورت افقی می تواند نصب گردد، بسیار بزرگ و جاگیر بوده و برای اتاق و یا حال های بزرگ و نور گیر بسیار مناسب است. رنگ روغن جلا خورده آن جذابیت بسیار زیادی دارد. رنگ طبیعی آن در صورتی که از چوب سکویا ساخته شده باشد واقعا زیبا و دلچسب می باشد و منظره ای دل انگیز را به فضای منزل شما خواهد بخشید.

    نمای منزل از درون آن همانند تصویری است که در قابی بسیار زیبا در حال مشاهده آن می باشید. بنوعی می توان آن را مکمل مبلمان منزل خود نیز بدانید که بسیار هماهنگ خواهد بود در صورتی که ظاهر و ترکیب مبلمان منزل شما نیز همانند و هم رنگ همین آینه بوده باشد، واقعا ترکیبی زیبا را به شما ارائه خواهند داد.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار