جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای استفاده از درب خزانه مدل 8248
    1400/2/24

    راهنمای استفاده از درب خزانه مدل 8248

    درب خزانه مدل 8248 را می توان یکی از بهترین مدل از درب های امنیتی و حفاظتی به شمار آورد، این درب برای افرادی که به دنبال مکانی امن برای ذخیره سازی اموال ارزشمند خود می باشند، به نوعی بهترین انتخاب ممکن محسوب می گردد، این درب تقریبا دربی بزرگ محسوب شده و می تواند بهترین انتخاب برای هر مکانی نام بگیرد. از جمله بهترین مقصد ها برای این مدل از درب خزانه می توان اتاق های امن اشاره داشت که حتما علاوه بر داشتن ساختار و دیواره های قوی، نیازمند بهره گیری از دربی بسیار فوق العاده و بسیار مستحکم نیز خواهند بود.

    ویژگی های درب خزانه مدل 8248

    درب خزانه مدل 8248 می تواند از هر آن چیزی که شما در داخل فضایی که از سوی این درب محافظت می گردد، قرار می دهید، به خوبی نگهداری کرده و به امنیت خاطر و آسایش خیال می توانید دارایی های ارزشمند خود را به آن بسپارید. به قدری می توانید به این سبک از درب ها اعتماد داشته باشید و از سوی ما مورد تایید قرار دارند که حتی بالاتر از وسائل گران بها می توانید زندگی عزیزان خود را نیز به دستان این درب ایمن سپرده و حتی از آن به عنوان درب منزل نیز بهره بگیرید.

    شرکت ما تضمین خواهد داد که این مدل از درب های امنیتی دارای بالاترین و بیشترین میزان امنیت بوده و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ای از آن استفاده نمایید، و ما نیز به خوبی کیفیت آن را برای شما تضمین خواهیم داد.

    درب خزانه مدل 8248 با ویژگی ضد حریق

    درب خزانه مدل 8248 دارای بالاترین استاندارد های ضد حریق می باشد، لازم است تا با اطمینان کامل به محصول خودمان این ادعا را داشته باشیم که درب های خزانه ضد حریق 8248 از بهترین و عالی ترین استاندارد های ضد حریق بهره گرفته و می توانند بهترین انتخاب ممکن از نظر ضد حریق بودن در میان گزینه ای مشابه به شمار آورده شوند.

    درب خزانه این مدل بدلیل یک دست بودن بدنه ساختار آن ها که از صفحات فولادی 3.8 اینچی ساخته می شوند، به صورتی دو لایه بر روی هم قرار گرفته و بر روی آن نیز لایه ای از مواد ضد حریق به ضخامت 10 میلیمتر کشیده می شود.

    همین نوع ساختار است که باعث شده تا درب خزانه مدل 8248 در زمینه ضد حریق بودن جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و لایه های دو گانه آن به همراه لایه نازک ضد حریق روی آن سبب ایجاد بهترین و با کیفیت ترین مدل از درب های خزانه در نوع خود گردیده است.

    درب خزانه مدل 8248 با ضریب امنیت بالا 

    درب خزانه مدل 8248 بهترین و بالاترین میزان و ضریب امنیت را برای شما برقرار می سازد،درب خزانه مدل 8248 نیز مانند سایر انواع درب های خزانه تولید شده از سوی شرکت ما، از همان استاندارد ها و کیفیت به کار گرفته شده سایر مدل های تولید شده بهره می گیرد. در واقع می توان با قاطعیت عنوان داشت که درب های خزانه تقریبا قادر به جلوگیری از هر گونه تجاوز غیر مجاز از سمت درب به دارایی ها خواهند بود. در واقع بهره گیری از این مدل از درب خزانه به شما این اطمینان را خواهد داد که تقریبا هیچ فردی قادر به ورود به محل مورد نظر، حداقل از سمت این درب فوق الذکر نخواهد بود.

    درب خزانه مدل 8248 با درب بسیار قوی و مستحکم

    درب خزانه مدل 8248 دربی بسیار قوی و مستحکم و در عین حال ایمن به شمار می رود. به دلیل روانی خاصی ای که در بلبرینگ های به کار گرفته شده در این مدل از درب وجود دارد، و هم این که این بلبرینگ ها همچنین به خوبی از دید افراد خارج از فضای داخلی قرار دارد، باعث شده است که این درب قادر به ارائه مقاومت بسیار زیادی در برابر فشارهایی که در تلاش برای ورود غیر مجاز به منزل می باشند خواهد بود. در واقع شما این احساس را زمانی که به راحتی تنها با فشار دادن دستگیره درب به پایین آن را باز می کنید به هیچ عنوان نخواهید داشت.

    ساختار درب خزانه مدل 8248 

    نوع تسمه ها و مکانیزم باز و بسته شدن این مدل از درب های خزانه به صورت 1 تا 5 لایه طراحی شده است، از دیگر مزایای این درب می تواند قابلیت قفل شدن درب از راه دور را نیز نام برد. برای محافظت بیشتر از درب باید عنوان داشت که بر روی سطح این درب تعداد 24 گیره قفل کننده وجود دارد که با قفل شدن قسمت مرکزی، تمامی آن ها به صورتی بسیار قدرتمند بسته شده و تقریبا باز کردن درب را امری غیر ممکن خواهند ساخت. در واقع این 24 گیره به قدری قوی هستند که باعث می شوند تا ورود غیر مجاز به داخل آن از طریق باز کردن تمامی این گیره ها را غیر ممکن ساخته است.

    شما می توانید با اطمینان کامل از این درب ها برای محافظت از دارایی های خود بهره گرفته و دیگر زمانی که از این مدل از درب های خزانه بهره مند می باشید، نگران نگهداری از دارایی های خود نیز نباشید. این یکی از بهترین و در عین حال با کیفیت ترین مدل های درب خزانه در سرتاسر کشور محسوب شده و تقریبا هیچ گونه ایرادی به هیچ یک از مدل های آن وارد نخواهد بود. در واقع با اطمینان خاطر عنوان می داریم که درب خزانه مدل 8248 از هر نظر با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین نوع درب خزانه در طیف محصولات مشابه خود محسوب ممی گردد.

    تنوع رنگ درب خزانه مدل 8248

    درب خزانه مدل 8248 با طیف دامنه و تنوع رنگی مناسب خود در 4 رنگ مختلف تهیه و تولید می گردد، در واقع ما به خوبی و با افتخار ادعا داریم که این مدل از درب خزانه تقریبا هر گونه نیازی را به این مدل از محصولات برای شما بر طرف خواهد ساخت. تنها کافی است برای انتخاب و نصب و راه اندازی یکی از محصولات درب خزانه متنوع ما با کارشناسان امر شرکت ما تماس حاصل نموده و محصول مورد نظر را با توجه به شرایط و کیفیت مورد نظر برای هدف خود که از سوی کارشناسان ما تعیین می شوند، اقدام نمایید.

    خصوصیات درب خزانه مدل 8248

    این درب بسیار قدرتمند و مستحکم دارای اندازه ای برابر با 55.63 اینچ عرض و هم چنین 85 اینچ ارتفاع می باشد( اندازه فوق با حساب میزان چهارچوب ها می باشد).

    ساختار و بدنه اصلی درب که از قسمت لولا قابل جابجایی می باشد برابر است با 48 اینچ عرض و هم چنین 85 اینچ ارتفاع است (اندازه خود بدنه درب خزانه مدل 8248)

    از جمله مزیت های بسیار مهم و بزرگ این محصول می توان به گارانتی مادام العمر این محصول اشاره کرد.

    مزایای درب خزانه 8248

    درب خزانه مدل 8248 دارای لایه هایی به ضخامت کلی 1.75 اینچ می باشد. این لایه ها شامل دو لایه بیرونی و درونی بوده و یک لایه ضد حریق نیز در دو سمت بیرونی و درونی آن کشیده شده است. میزان ضخامت این لایه نیز 10 میلیمتر می باشد.
    درب خزانه مدل 8248 یک درب از نوع چهار لا می باشد (در صورت تمایل، چهارچوب های آن می تواند از تعداد لایه های اضافی نیز برخوردار باشد.

    درب خزانه مدل 8248 دارای تعداد 24 پین مخصوص قفل کردن درب و مجکم شدن آن در جای خود در هر سه طرف دیگر (غیر از سمت لولا شده به چهارچوب می باشد.

    پین ها و قفل هایی که در چهارچوب درب برای محکم سازی آن فرو می روند نیز از لایه های ضد حریق و ضد ضربه برخوردار می باشند.
    پین ها در حالت معمول خود که حالت باز می باشند، در بدنه درب جای داشته و روی آن ها را لایه ای محافظ قدرتمند خواهد پوشانید.

    مکانیزم قفل درب خزانه مدل 8248

    مکانیزم قفل درب خزانه مدل 8248 از 1 تا 5 ریل مخصوص قفل کننده برخوردار بوده و خود سیستم قفل درب نیز از مکانیزم های روز دنیا برخوردار می باشد. علاوه بر مکانیزم عالی و بهره گیری از به روز ترین استاندارد های جهانی، خود این سیستم نیز از بهترین محافظت کننده های روز جهان برخوردار خواهند بود.

    دب خزانه مدل 8248 علاوه بر قفل های ترکیبی ای که بر روی آن نصب شده است دارای قفل مرکزی نیز می باشد.

    لولا های درب خزانه دارای ساختار مخصوصی بوده و توسط زبانه های بیرونی پوشیده می شوند، به صورتی که دیگر تقریبا هیچ کس از بیرون قادر به ملاحظه و در کنار آن نیز دسترسی داشتن به لولا های درب نخواهد بود.

    محل قرار گیری قفل و کلید درب خزانه 

    بر روی قسمتی که قفل و کلید درب در آن جا قرار گرفته است، لایه ای اضافی در نظر گرفته می شود که خوبی مستحکم شده و از ساختار بسیار مقاومی نیز برخوردار می باشد. این لایه های اضافی از صفحات بسیار محکمی ساخته شده و نوع مواد به کار گرفته شده بر روی آن نیز به صورتی کاملا ضد درل ساخته شده اند.

    بزرگ ترین مزیت درب خزانه مدل 8248

    لازم است عنوان نماییم که بزرگ ترین مزیت درب های خزانه مدل 8248 همان تضمین و یا گارانتی مادام العمری است که شرکت آن را برای تمامی مشتریان خود تضمین می نماید، این خود حاکی از کیفیت ساخت خوب درب و اعتماد بسیار مناسب و زیادی است که شرکت ما به این محصول بسیار با کیفیت خود داشته و حاضر است به خاطر همین اطمینان تقریبا تمامی حوادثی را که ممکن است در آینده بر سر این درب اتفاق بی افتد را تضمین نماید.

    نوع سیستم باز کننده این درب از مکانیزمی خاص بهره می گیرد، قسمت زبانه درب از یک محور اصلی برخوردار بوده که توسط پنج زبانه مجزا به قسمت های مختلف متصل گردیده است. دستگیره در نیز از رنگ های کرومی، نقره ایف طلایی و هم چنین سیاه رنگ برخوردار می باشد.

    لایه خارجی درب خزانه مدل 8248

    رنگ بیرونی و یا همان لایه خارجی ای که بر روی درب قرار گرفته است دارای چهار لایه ساخته شده از اکریلیک اورتان برخوردار بوده و لایه پایانی آن نیز از یک لایه فلزی برخوردار گردیده است.پنل بیرونی درب البته به صورتی است که کاملا مطابق با نظر و سلیقه مشتری ساخته شده و براساس نظر مشتریان می توان هر شکل و طرحی را که بخواهید بر روی آن سوار نمایید.علاوه بر تمامی این موارد که در این جا از آن ها یاد کردیم این درب از یک مزیت بسیار اضافی دیگر نسبت به سایر انواع درب های خزانه برخوردار می باشد، این مدل از درب خزانه از مزیت قفل شدن از راه دور برخوردار می باشد.

    منبع: مجله اینترنتی خریدار