جدیدترین مقالات

    Blog detail

    راهنمای خرید میز کنسول آینه چوبی
    99/11/18

    راهنمای خرید میز کنسول آینه چوبی

    میز کنسول تاقچه ای بسیار زیبا، با حکاکی های ظرطف و فوق العاده و چشم هر بیننده ای را نوازش خواهد کرد. نمی توان واقعا از مشاهده این محصول سیر شد و در ضمن نیز نخواهید توانست جلوی خود را در مواجه با این محصول بگیرید. تماما کار چوب بوده و فضای مناسبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا وسائل خود را بر روی آن قرار دهید. این محصول منحصر به فرد یکی از ارزشمند ترین کارهای ما می باشد.

    میز کنسول آینه چوبی ای بنام هوز (house)

     

    میز کنسول چوبی ای شبیه به گنجه دارای دو کابینت بزرگ که در هر کابینت دو طبقه جای داده شده است، شما می توانید وسائل خود را به راحتی بر روی سطوح آن قرار داده و جای زیادی یا همان فضای زیادی را برای شما ذخیره سازی خواهد نمود. کاملا از چوب و یا مدل های ارزان تر آن از ام دی اف ساخته می شود. آثار تزییناتی زیادی بر روی آن به کار گرفته شده و کار را تبدیل به اثری هنری و بسیار زیبا نموده است. شما می توانید مدل ها و رنگ های مختلفی از این محصول را در اختیار بگیرید. این ترکیب رنگ سیاه با حکاکی های طلایی واقعا اثری زیبا را به شما ارائه می دهد.

    میز کنسول آینه چوبی ای بنام پاندورا

     

    میز کنسولی از جنس چوب همانند میز کار با یک صندلی مخصوص آرایش منحصر به فرد و زیبا، این میز دارای چهار کشو می باشد که فضای زیادی را برای ذخیره سازی وسائل در اختیار شما قرار می دهد. سه کشو در قسمتی از میز قرار گرفته و یک کشو نیز در بالای قسمتی که مخصوص قرار دادن صندلی می باشد در نظر گرفته شده است. دو مدل از این میز در اختیار می باشد ، مدل چوبی که قیمتی بالاتر دارد و مدل ام دی اف با میزان قیمت خریدی با صرفه تر. محصولی کاملا با دوام و زیبا بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف آماده می باشد. کل کار بسیار ساده و بدون حکاکی و ریز کاری خواهد بود. آینه مخصوص این میز کنسول سه آینه با اشکال هندسی شش ضلعی یا همان هگزاگان که البته نوع اشکال و اندازه های آن ها متغییر می باشد. ترکیب کلی میز کنسول با آینه ها ترکیبی از نظر هندسی بسیار زیبا می باشند. قاب آینه ها چوبی و بسیار ظریف می باشند.

    قاب آینه چوبی بنام زبرا

    قاب آینه چوبی ای بسیار زیبا با اشکال هندسی با دو طرح مختلف که یکی از چوب خالص و قیمت دیگر با استفاده از میله های نقره ای طرحی بسیار زیبا را بصورت ترکیبی بوجود آورده است. ترکیب مورد نظر را نمی توان از نظر دور داشت. رنگ قهوه ای سوخته آن واقعا زیبا و دلنشین می باشد. در سه سایز مختلف تولید شده و می تواند بنا به اندازه مورد نظر و فضای منزل انتخاب گردد. البته رنگ های مختلفی از این محصول نیز آماده شده است که براساس ترکیب دکوراسیون منزل و یا رنگ دیوار می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید.

    میز کنسول آینه چوبی بنام میلیانو

     

    میز کنسولی چوبی با دو کابینت بزرگ که هر یک دارای دو طبقه می باشند که فضای بزرگی را برای ذخیره سازی فضا در اختیار شما قرار می دهد. میز کنسول مورد نظر دارای اندازه ای بزرگ بوده و می تواند تعداد وسائل نسبتا زیادی را در خود جای دهد. طرح زیبای روی آن را می توان نوعی تزیین نیز در نظر گرفت. شکلی فضایی داشته و می توان آن را به طرح های فیلم جنگ ستارگان نسبت داد. تکه میله های فلزی ای که در برخی از نقاط این محصول کار گذارده شده است را می توان نوعی تزیین در داخل کار در نظر گرفت. رنگ فلز بکار گرفته شده در کار به رنگ طلایی بوده و جذابیتی بسیار زیاد را به کار بخشیده است. پایه های کار نیز بسیار ظریف و زیبا می باشند. زیباترین بخش این مسئله نیز آینه محدب نسبتا کوچک کار است که البته حاشیه تزییناتی بسیار زیبایی را نیز در اختیار مشتری قرار می دهد. حاشیه های چوبی اطراف آینه محدب کار واقعا شکل کار را زیبا کرده و بدرستی مکمل میز کنسول چوبی مورد نظر محسوب می گردند.

    میز کنسول چوبی آلیانتو

     

    یک میز کنسول چوبی با طرحی ساده و قدیمی با ترکیبی از شیشه و چوب با پایه های بلند، رو میزی بزرگ و دستگیره های فلزی زیبا و بزرگ که به خوبی در دست جای می گیرند. در طرح ها و رنگ های مختلف برای مشتریان آماده بوده و می توان از وسائل تزیینی بسیاری را بر روی آن بکار گرفت. آینه چوبی بزرگی که همراه این میز کنسول بزرگ آماده می باشد با شکل و طراحی میز هماهنگ بوده و ترکیبی ایده آل را به شما ارائه می دهد. ظرافت و زیبایی کار واقعا می تواند چشم نواز باشد و بی شک شما را جذب خود خواهد نمود.

    میز کنسول آینه چوبی

     

    یک میز کنسول ساده و چوبی با تنوع رنگی بسیار زیاد و آینه قدی لاغر و بلند. این مدل میز های کنسول مدل تاقچه ای بوده و به دیوار پیچ می گردند. ترکیب شکل هندسی میز و آینه ترکیبی زیبا را تشکیل داده و می تواند حتی در صورت هماهنگ شدن با محیط اطراف تصویری بسیار شکوه مند را به شما ارائه نماید. این مدل به علت کم بودن میزان مواد لازم جهت ساخت، از قیمت پایینی نیز نسبت به وسائلی که در آن به کار گرفته شده است، دارا می باشد.

    میز کنسول آینه چوبی طرح ارارادور

     

    یک طرح رویایی و بسیار زیبا، یک کار چوبی بسیار شیک و دلپسند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد ساخت. نوع طراحی و زیباکاری دو طرف دو کشوی وسطی کار را واقعا دلپذیر نموده است. پایه های زیبا با طریف کاری هایی که بر روی سطح آن ها صورت پذیرفته است واقعا به ارزش کار خواهند افزود. اندازه این میز کنسول چوبی بزرگ بوده و می تواند در چشم هر بیننده ای جای داشته باشد. ترکیب شکل هندسی آینه این میز کنسول چوبی که آن نیز دارای قابی بیضی شکل است، در ترکیب با شکل مکعب مستطیل شکل میز کنسول، ترکیب هندسی بسیار زیبایی را در اختیار ما قرار داده است. شما می توانید از فضای نسبتا زیاد بالای میز کنسول استفاده کرده و اشا دکوری خود را بر روی سطح آن قرار دهید. دو کشوی وسطی میز نیز واقعا زیبا بوده و البته بسیار هم جادار می باشند. می توان ذخیره سازی فضای بسیار زیادی را با استفاده از این مدل میز کنسول چوبی و آینه مکمل آن به انجام رسانید. در صورتی که برای شما دکوراسیون منزل اهمیت بسیار زیادی دارد، می توانید از تنوع طرح و رنگ مختلف این محصول بهره بگیرید.

    میز کنسول آینه چوبی با پایه های بلند

    این میز کنسول با پایه های بلند و ظریف و زیبای آن و چهار کابینت بزرگ آن که هر یک دارای دو طبقه در فضای داخلی خود می باشند طرحی بسیار ماندگار و بررگ و ایده آل است که می تواند در نظر هر فردی زیبا جلوه نماید. آینه بزرگ متناظر آن خود باعث جلوه زیبای آن گردیده و می تواند نوعی مبلمان نیز در داخل خانه تصور شود. دستگیره های حلقه ای کابینت ها واقعا زیبا بوده و شکلی منحصر به فرد را به کار بخشیده است. رنگ طبیعی و بسیار زیبای چوبی این کار در کنار میزان جلای بسیار عالی آن کاری کامل را در اختیار مشتریان قرار داده است.

    میز کنسول آینه چوبی مدل نادیا

     

      یک میز کنسول چوبی به همراه آینه با قاب چوبی بسیار زیبا و جالب. با پایه های منحصر به فرد که مانند زنجیر به یکدیگر متصل گردیده اند و شکل کار را بسیار زیبا ساخته اند. در کنار زیبایی پایه ها طراحی و حکاکی و تنوعی که در پایه های رعایت شده است به زیبایی کلی آن افروده است، علاوه بر این نکات، نکته جالب تر این که کل کار از چوب بوده و پایه ها و دستگیره های کشو های ابداع شده روی میز کنسول چوبی کاملا از فلز بوده و البتته دارای طرح های زیبا و دلپذیری نیز می باشند.

    مزیت بزرگ کار زیبای طرح میز کنسول چوبی نادیا داشتن تعداد 9 کشوی کوچک بسیار زیبا در آن بوده که باعث زیبایی بیشتر و علاوه بر زیبا داشتن فضای ذخیره سازی تفکیک شده جالبی می باشد که واقعا چشم نواز خواهد بود. فضای بزرگی که روی میز نیز تعبیه شده است برای قرار دادن وسائل تزیینی بسیار مناسب می باشد. تعداد دو حاشیه ای که در دو طرف گوشه ای دو سمت جلویی بالای کار قرار دارد به زیبایی کار نیز می افزاید. می توانید دو آباژور با پایه های تشبیه شکل را نیز به همراه کار خریداری نمایید که واقعا ترکیبی بسیار دلپذیر را به یکدیگر می دهند. آینه ای که می تواند میز کنسول مورد نظر را زیبا سازی نماید، آینه بزرگ چهارگوش منظم آن است که واقعا با کل کار هماهنگ می باشد. در کل می توانیم این کار را یکی از زیباترین کارهای ارائه شده از سوی ما بنامیم که واقعا می تواند در هر منزلی چه بزرگ و چه کوچک جایی مخصوص به خود را اختصاص دهد.